vrijdag 23 oktober 2015

Vervolg van de sneak peak

Een tijdje terug liet ik jullie een stukje breiwerk zien en konden jullie raden wat het zou worden.


Dit was de sneak peak en dat was het begin 


van dit, een muizentandjesboordje gecombineerd met een rolboordje en dit groeide


tot deze handschoen, eens wat anders dan een gewone boord, de tweede staat op de naalden natuurlijk en is ook al half klaar.
Als je breiles wil geven, moet je natuurlijk ook zorgen voor variatie en meerdere modelletjes.

En dan de volgende sneak peak.


Een combinatie van 3 lace garens, misschien ook nog iets om in een les te stoppen???
Rarara wat het wordt.



11 opmerkingen:

  1. Prachttige handschoen, die mag gezien worden!
    Ben je soms met een vestje voor Lene bezig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lekkere warme sjaal....?!?!?!?
    Dat muizentandje heb ik wel eens een keer gebruikt aan een boord van een truitje, maar ik zou niet meer weten hoe het moet. Prachtig vind ik het in ieder geval, trouwens de hele handschoen is super! Wel voor gevorderde breisters, denk ik. Succes met je lessen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm ik denk een omslagdoek :) Mooie handschoen, er zijn vast mensen genoeg die ook willen leren hoe je een handschoen breit. Zo'n ervaren juf is dan super handig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige handschoen! Leuk zoals je het muizentandje er voor hebt gebruikt. Je 'leerlingen' worden er zeker door geïnspireerd!
    Wat je gaat maken met de zigzag? Ik weet het niet.....maar ik laat me graag verrassen :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie chique handschoenen.
    Ik raad dat het onderste project een sjaal wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf die handschoenen... Nee, dat had ik niet kunnen raden hoor! En je houdt het alweer spannend voor ons, Rita...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gave handschoen echt een topper !! en de ra ra uh..... ik denk een deken of een sjaal leuk patroon de zigzag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rita ( ja ik ben er nog :-) ) , wat een prachtige handschoenen en wat een supergaaf garen heb je daarvoor gebruikt !
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat boordje! En het project met de drie garens, ik denk dat ik het weet. Heb het in 't Wolwinkeltje ook al bij verschillende breisters zien passeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen