maandag 12 oktober 2015

Babysokjes

Dit weekend breide ik een paar babysokjes af.


Door het kleurverloop in het garen zijn het 2 heel verschillende sokjes geworden.
Het lijkt wel of ze met andere wol werden gebreid.
Daarom ga ik nog een paar breien en ga ik dan wel ongeveer 2 dezelfde sokjes hebben die bij mekaar passen denk ik en ook meteen 2 paar ineens af.

Morgen poppendag, zijn jullie er klaar voor?
Ik helaas niet, het zal nog een poppendag van Frouwien worden vrees ik.



Spijtig genoeg moeten we af en toe nog gaan werken, zou er ook zoiets als breiverlof bestaan?

Fijne maandag!!

11 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk geworden geeft niks dat ze verschillend zijn juist leuk gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die zijn inderdaad wel heel erg verschillend! Op zich wel een goed plan om van dezelfde wol nog twee te maken en dan de beste match te maken.
    Wél leuk dat we dan morgen weer zo'n mooie pop van Frouwien kunnen zien, toch? Al snap ik heel goed dat jij het liefst zelf iets laat zien.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dezelfde en toch verschillend..... dat kan ook heel leuk staan, hoor. Denk maar aan Pippi Langkous, die heeft toch ook twee verschillende kousen, geloof ik.
    Fijne dag!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dragen warme gebreide sokjes ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die sokjes vormen echt geen paar, apart zo. Wel slim van je dat je er gewoon nog 2 bij breit, dan passen ze waarschijnlijk wel samen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ze zijn allebei zo leuk!
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuk en breiverlof mmmm dat wil ik ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat jammer van die sokjes. Ze zijn inderdaad wel heel verschillend. Nog meer werk dat wacht dan. Kan je die maandag niet op vakantie sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zullen we voorstellen om maandag als brei-/haakdag te gaan instellen?
    Gewoon alles laten liggen wat het weekend voor rommel heeft gegeven en de ogen daarvoor sluiten...
    Op dinsdag begint dan gewoon onze huishoudelijke week!
    Ik ben voorstander nummer 1 !! ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja dat doe ik ook met verloopgaren...4 slofjes haken..omdat ze anders teveel verschillen.. je sokjes zijn lief geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen