zondag 25 oktober 2015

Plannen en zussen

Dit weekend is mijn zus op bezoek en zoals het hoort bracht zij haar breiwerk mee.

Wat maakt zij momenteel?

Een sjaal in de modekleur okergeel.


Mooi patroontje niet?  Het wordt een colsjaal.

De nieuwste simply breien is ook weer verschenen met weer de mooiste 


patronen om een mens te verleiden.

Tenslotte kocht ik nog 2 bolletjes voor een nieuw project.


Alweer eentje ja, dit keer voor polswarmers, in het kader van de lessen handschoenen breien.


Dit prachtige voorbeeld vond ik op de blog van Jeanet en kon ik niet weerstaan.

Aan de slag dus!

Afbeeldingsresultaat voor zondag:

12 opmerkingen:

  1. Fijne zondag en veel plezier met je zus!
    En mooie wol heb je weer :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook al wol gekocht voor de handschoenen. Ze zijn mooi hé!
    Een fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n zussenweekend, dat is letterlijk en figuurlijk warm :-)
    De sjaal die ze breit wordt prachtig. De polswarmers gaan dat ook vast worden, mooie wol en mooi patroon.
    Fijne zondag nog.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie sjaal van zuslief altijd gezellig om zo de dingen samen te doen !! De nieuwste simply breien heb ik nog niet ingezien .
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier samen, vervelen zullen jullie je niet zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo samen met je zus lekker breien. Zou ik ook wel willen.....zussen zat, maar ze breien niet :-((
    Veel plezier.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi patroon h eft de sjaal van je zus. Mooie kleur voor handwarmers, zo blijf je lekker bezig Rita ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie sjaal, en die kleur is om van te dromen, ook die polswarmers vind ik super, zou dichter moeten wonen dan kan ik breilessen komen volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor die sjaal en die (halve) handschoenen lijken mij wel lekker, gezellig samen breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Breien met je zus, gezellig. Haar shawl wordt mooi, knap breiwerk. Succes met je handwarmers, ze zien er best moeilijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat fijn dat je zus kwam!
    Zelf kan ik daar zo van genieten!
    Ben vorige week een dag bij mijn zus geweest.
    Net of je er dan weer een beetje beter tegen kunt!
    Ze is met een mooi breiwerk bezig Rita!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sjaal die je zus bezig is ,je hebt nog mooie wol gekocht en die polswarmers zijn supeeeeeeeeeeeeer

    BeantwoordenVerwijderen