donderdag 8 oktober 2015

Clubjesverslag

Dinsdag was het weer onze wekelijkse samenkomst van het clubje.
Er is weer hard gewerkt en veel gebabbeld en gelachen natuurlijk.

We waren met 7.

Even de werkjes showen.


Arlette maakte goede vorderingen aan haar naaldschilderij.


Linda bracht haar kantkloswerk mee, ze is pas recent met de lessen gestart.


Marie-Jeanne werkte opnieuw met vilt aan een minirompertje.


Josephine naaide nog twee motieven op stramien om zeep in te verpakken.


Ook Irma had haar kantkloswerk bij, ze maakt een halsketting.



Greta breide verder aan de mouwen van haar vest.


En ik maakte het tweede babysokje af, ze zijn ondertussen al de deur uit en ik nam geen foto van de beide afgewerkte sokjes.


7 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je geen foto hebt van de beide sokjes als ze klaar zijn :-(
    Wel heel leuk om alle vorderingen te zien en het kantkloswerk vind ik heel intrigerend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi weer en zo gezellig om met elkaar te handwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Blijft leuk samen handwerken en jij hebt mooi weer iets af :)

      Verwijderen
  4. Wat een activiteit! Zo gezellig om met elkaar te handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige werken laat je weer zien. Ik ben heel nieuwsgierig hoe je je babysokje breit, het ziet er heel anders uit dan een "volwassen" sok. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal mooie handwerken ik heb pech voor het moment met mijn ogen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen