dinsdag 27 oktober 2015

Poppendag

Veel wordt er niet gewerkt de laatste tijd aan de poppen, helaas en hier moet echt wel dringend verandering in komen, want we zijn op het slechte pad.
We zullen een beetje strenger moeten zijn tegen onszelf en echt weer letterlijk en figuurlijk de draad opnemen van de poppen.
Geloof het of niet, zelfs de poppen protesteren en vinden het niet leuk meer.
Dus, beterschap op komst, beloofd.

Gelukkig had ik nog iets in petto voor een noodgeval als dit.

Herinneren jullie de patroontjes van "zij maakt het"?
Ja, natuurlijk, de hond en de poes maakte ik al eerder hiervan.


Hier zie je een afbeelding van de 3 knuffeltjes.

Op vakantie in Zeeland was ik begonnen met de vos, maar de foto's van de beginfases kan ik jullie helaas niet tonen, want er is iets mis gegaan met ermee.
Computers blijven nu eenmaal soms kuren hebben die onverklaarbaar zijn helaas.



Daarom laat ik jullie de staat zien hoever ik tot nu toe gekomen ben.
Nog wat werk aan de winkel dus, maar ik hoop tegen volgende week toch iets eraan te kunnen breien.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij 



Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!


Vergeet ook niet om tussenin ook de blog van Poppe-mie te bezoeken, want Bart gaat in naam van Peggy af en toe op de blog zeker nog poppenverhaaltjes schrijven en ook haar laatste poppen nog verder afwerken.

Aan de nieuwe volgers, van harte welkom, er komen er nog steeds bij, leuk!


14 opmerkingen:

  1. Dat wordt een pracht, die vos! Mooi garen heb je er weer voor!
    En inderdaad: altijd leuk, meer mensen erbij :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat wordt weer een hele mooie mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo streng zijn voor jezelf, hoor Rita. Het moet een hobby blijven. Maar ja, als ook de poppen gaan protesteren....hihi
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja soms is het gewoon moeilijk om alles te combineren, dat vind ik soms ook, maar ja er zijn zoveel leuke dingen te maken. Sims een beetje streng zijn dat mag, maar ook weer niet te streng. De poppen geven je wel een duwtje weer in de goede richting ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn de gebreide beesten, Ria een dame op de club heeft al veel varianten gemaakt.
    Heel kunstig vin ik het!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tja, we hebben maar 2 handen:)
    Ik ben een fan van haar patronen en ben net begonnen met een olifantje...en dan ligt de rest ff stil!
    Laat je niet op de kop zitten door die poppen van je, pff wat denken die wel...
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt ook niet alles tegelijk en soms hebben andere zaken alle aandacht nodig. Ik denk dat dit vosje ook weer een echt schatje wordt, het ziet er al heel ver gevorderd uit. Als je er maar niet tegen je zin in aan gaat werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is nu eenmaal zo met ons meisjes dat we met veel te veel projecten tegelijk bezig zijn. Soms zou het wel prettig zijn voor de rust in het hoofd als er maar één ding op de pennen stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn echt hele fijne patronen. Dit wordt vast ook weer een lief vosje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat is ie leuk! Hij ziet er al echt 'vosserig' uit hoor.
    Maar ben je niet bang dat ie streken gaat uithalen?
    Het is en blijft een VOS hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer mooi ook al is het geen pop. Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er veelbelovend uit, ben weg van die lieve oortjes. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die vos gaat heel mooi worden mooie kleur van Wol Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je meer info over poppendag? Lijkt me leuk om mee te doen. Mag het ook gehaakt zijn?

    BeantwoordenVerwijderen