donderdag 15 oktober 2015

Clubjesverslag

Het wekelijks clubje had deze week groot succes, we waren met 10.
Er werd ook gestart met het leren breien van handschoenen, voor wie wil natuurlijk.
Alleen moeten ze dan wel bereid zijn om naar mijn te luisteren (haha).

We starten met degenen die niet meedoen.


De vorderingen van het naaldschilderij van Arlette, de lichtinval is niet zo goed, volgende keer moet ik daarop letten.


Josephine die hele mooie kaarten borduurt en maakt.


Marie-Jeanne borduurde aan een schilderijtje, nummer 4 van een hele reeks in deze stijl, de eerste 3 zijn al af en toonde ik al eerder.

Nicole haar haakwerk is ook weer aan het foto-apparaat ontsnapt.


Dit is een sjaal die Irma breide voor haar kleinkind.


Ook zij startte met handschoenen in deze wol met pailletjes in.


De start van Bernadette, je ziet de kleur wol niet zo goed hier en


zij oefende al om vingers te breien op vier naaldjes door een kokertje te breien. 


Het begin van Marie-Claire.


De start van Greta.

Van de start van Linda haar handschoenen merk ik nu dat ik geen foto's heb, hoe dit is kunnen gebeuren is me een raadsel, volgende keer beter.



Zelf breide ik al een derde babysokje af, nummer 4 is onderweg.
En wonder boven wonder matchen de kleurtjes nu wel om een paar te vormen.



5 opmerkingen:

  1. Toch weer heel wat te zien bij jou, hoor, Rita, leuk!
    En wat grappig dat je zulke verschillende sokken uit één bol haalt! Leuk dat er toch matchende paren uit komen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We doen allemaal ons best hé Ritagroetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie met allemaal verschillende handwerktechnieken bezig zijn! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die handschoenen moet al haast gemaakt worden, nu het al zo koud is :)
    Fijn weekend! Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel succes met de handschoenen, en wie niet luisterd naar de hoek

    BeantwoordenVerwijderen