zaterdag 30 augustus 2014

Vervolg in roze en blote voeten

Gisteren nog wat gepoetst, ik doe het allemaal in stukjes want altijd dat wringen is dodelijk voor mijn hand.

Van andere dingen heb ik dan weer helemaal geen last, bv. van haken of borduren.

Daarom heb ik nog wat verder geborduurd aan mijn roze biscornu, ja de Summersal moet ook nog worden bijgewerkt, dat komt nog.  Maar nu had ik gewoon zin in roze :-)


De helft van de eerste zijde is al af.

En dan ben ik maar gestart aan de blotevoetensandalen voor mijn kinesiste.

Op het web vond ik een mooi modelletje HIER met patroon.


Met dit als resultaat (ja ik weet het, mijn voeten zijn niet mooi helemaal gebruind, sorry)


En aan de zijkant nog een klein bloemetje aan elke kant als versiering.
Helemaal klaar zijn ze nog niet, er moeten nog kraaltjes opkomen EN er moet nog een tweede gemaakt worden ook natuurlijk.
Bovendien heb ik nog tal van andere modelletjes gevonden die je op mijn pinterestpagina kan vinden bij gratis patronen, waarvan ik er nog een paar zal uittesten, dan kan ze kiezen.


10 opmerkingen:

  1. Dat poetsen moet je maar gewoon laten zitten, het is niet goed voor je pols en dat is dan meteen een mooie reden om te gaan handwerken ;-)
    Wel fijn dat je geen last van je pols hebt met haken en borduren, zo kan je lekker met je hobby bezig blijven en dat heb je goed gedaan zie ik. Je blotevoetensandaal is hartstikke mooi gelukt, je gaat er nog meer maken dus keuze genoeg straks (ze boft maar!) en dat je voeten niet helemaal bruin zijn, viel me pas op toen ik er over las ;-).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beetje minder poetsen kan best leuk die blote voeten sandaaltjes of versiering staat erg grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet wringen hoor Rita, dat is echt niet goed...
    Dan maar gewoon een beetje droog stof afnemen.
    Gewoon lekker gemakkelijk doen!
    Prachtige kleur heb je gekozen voor het borduurwerkje, fijn dat je dit nog wel goed kunt doen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het niet goed voelt: niet doen! Dat wringen dus.
    Mooi, dat roze! En dat blote-voeten-sandaaltje is prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, die blote voeten sandalen. Nu nog de weersverandering. Gelukkig heb je nog een paar dagen voor het weer beter wordt, ze kan ze nu toch nog niet dragen. ;-)
    En dat roze is prachtig.
    Wees zuinig op je hand, dat poetsen komt later wel.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. iets speciaal die blote voeten sandaal. wel niets voor mij.Hoe ben je toch aan het poetsen geweest, dat is niet goed voor je hand hé.
    Rust de volgende dagen maar.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo vuil zal het wel niet zijn bij u hoor, dus niet te veel poetsen hé. Die sandaaltjes zijn mooi, net zoals je borduurwerkje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beter last van je hand bij het poetsen dan bij het handwerken. Nu heb je een mooi excuus om minder te poetsen en lekker veel tijd bezig te zijn met je mooie borduursel en haakwerkjes. Leuke ideetjes weer!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige "slippers". Het lijkt mijzelf alleen niet zo lekker zitten. Ben benieuwd naar je andere versies. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat het mooie weer nu maar komen! Dan kan ze die mooie slippers aan

    BeantwoordenVerwijderen