zaterdag 9 augustus 2014

Leuke post uit Nederland

Gisteren toen ik thuiskwam van het werk lag er post op mij te wachten.
Helemaal uit Nederland uit een dorpje hier ver vandaan, namelijk Anna Paulowna, daarvandaan kwam de brief.
Hij was geschreven door Marjan, een hele lieve collega blogster die me heel trouw volgt en ik haar trouwens ook.
Kijk wat ik kreeg.

De enveloppe.


Zelfs deze was versierd met een kruissteekpatroontje.


Binnenin zat een kruiswoordraadsel, maar niet zomaar een kruiswoordraadsel.
Dit heeft ze helemaal zelf ontworpen en ik moet telkens woorden zoeken die ofwel met handwerk ofwel met mezelf te maken hebben, is dat niet supertof?
Marjan, dit heeft je vast wat tijd en werk gekost, dankjewel, het is echt leuk.

En dan de kaart.


Ook deze was zelfgemaakt, met foto's van mijn blog.


En dit schreef ze, om me alvast een hart onder de riem te steken voor mijn operatie.
Mijn pols zal snel weer beter zijn na de operatie, zo'n 3 a 4 weken en ik kan weer gaan werken.
Het is ook een piepkleine operatie (op 15 september) die slechts 10 minuten duurt onder plaatselijke verdoving, echt niks ergs, maar het gaat een hele hoop pijn wegnemen.

Lieve Marjan (van de blog Muziek en meer en de (Mam)merklap) heel fel bedankt!
Je bent een hele lieve trouwe blogvriendin!


13 opmerkingen:

  1. Héél graag gedaan! :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk. Hoe komt ze erop. Zulke persoonlijke post zul je niet snel meer ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve verrassing!
    Fijne dag.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zo'n gezellig brief te krijgen,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Wat lief van je blogmaatje!
    Sterkte met de operatie in elk geval: kleine of grote ingreep, opereren is nooit leuk he!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even en je kunt geopereerd worden, hopelijk ben je dan van de pijn af en kun je weer naar hartenlust handwerken!
    Ik moet nog even wachten en dat valt me echt niet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke geschenkjes zo een post krijg je niet elke dag veel plezier ermee Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen