dinsdag 26 augustus 2014

Poppendag

Ja, sinds vorige week is Akkelien van "de breimeisjes" terug gestart met de wekelijkse poppendag en daarom gaan we met zijn allen weer ons best doen elke week opnieuw om jullie poppennieuwtjes te brengen.  Nieuwsjes over nieuwe poppen of popjes, allerhande knuffels, verhaaltjes hierrond of wat je ook maar kan bedenken wat met poppen zoal kan gebeuren.

Ook ik ga mijn best doen om nog iets te brengen, maar grootse poppen zullen het nog even niet zijn, toch wil ik ook meedoen en iets met of rond poppen of knuffels brengen.

Deze week mag ik gebruik maken van de foto's van Frouwien, je kent haar wel, zowel Daniëlle als ik mochten al eerder haar maaksels en foto's met jullie delen omdat zijn geen blog heeft.
En wat maakte Frouwien?
Allemaal bungelknuffels op een rij, kijk mee en geniet!


Hoe vindt je deze superleuke kereltjes op een rij?  Wie herken je zoal?


Zou dit geen draakje zijn?


Ja, kijk, hij heeft zelfs de bultjes op zijn rug zoals in het boekje!!


Zijn ze niet schattig????


Mag ik jullie nog voorstellen aan meneer Hamster?
Helemaal Hollands met zijn oranje sjaal en hoed in de kleuren van de vlag!!
Frouwien, mijn complimenten, je bent echt wel superhandig in het maken van knuffels!

Dan maakte ze ook nog een knuffel voor haar hond Wammes.


Hij kan het zelf niet geloven, Frouwien maakte gewoon zijn evenbeeld!!!
Is deze echt of niet ?  Of is het een nieuw speelmaatje?
Superknap kereltje!

Dankjewel Frouwien voor het mogen lenen van je foto's!


Dit was mijn poppennieuws voor deze week.
Vergeet mijn collega poppenmoeders niet.

en Marjolein.

Allemaal dames die net zoveel van poppen houden als ik, dus zeker de moeite waard om eens langs te gaan bij hen.

13 opmerkingen:

  1. aaaaah geleend!! ik dacht: watte???? heeft rita al die knuffels ook nog gehaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, hele leuke foto's ook. Dat hondje! Echt prachtig! Ja, ik ben ook fan van de creaties van Frouwien! Heel leuk dat je ze mocht laten zien.
    En de links doen het prima, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Frouwien, jij weet ook wel raad met haken.
    Het hondje is helemaal super. Je kunt bijna niet zien wie de echte hond is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Mijn complimenten aan de dame van deze gehaakte knuffels!! Hihi, de hond weet even niet wat hij/zij ervan moet denken. :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, das altijd genieten hé, als Frouwien foto's doorstuurt. Net als nu, weer mooi gedaan Frouwien !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, Wammes kijkt echt verbaast naar zijn evenbeeld, geweldig. Ziet er weer leuk uit allemaal.

    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, geweldig al die knuffels. Knap gemaakt. Ik ga natuurlijk voor de (Hollandse) hamster. Deed me ook gelijk aan Albert Heijn denken....
    Fijne dag, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stuk voor stuk knap gedaan Frouwien en leuk Rita dat jij ze aan ons showt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk hoor, al die knuffels! dat hondje is echt heel echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes heeft Frouwien gehaakt, dat draakje met echte puntjes op z´n rug, smelt..... Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk en die laatste lijkt echt als twee druppels water. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't is inderdaad net zijn evenbeeld, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen