zondag 13 november 2016

Vervolg caribbean blue sjaal

Alweer een hele tijd geleden dat ik mijn sjaal liet zien.
Nee, hij is nog niet klaar, maar wel voor 2/3 klaar ongeveer nu.
Zoals ik al eerder vertelde is dit mijn onderwegproject voor in de auto, en vermits we almaar minder weggaan door de gezondheidssituatie hier, vordert hij minder snel.

De vorige stand was zo (in augustus)


gestopt met het geel bovenaan en zover ben ik nu


toch een aardig stuk gevorderd, ik heb nu al 3x geel erin en er zijn 2 bolletjes van beide soorten wol opgebruikt, nog 1 van elk te gaan en hij zou klaar moeten zijn, ben benieuwd.
Moest hij nog niet lang genoeg zijn, ik heb nog extra bolletjes voorzien (of wat dachten jullie??)
Het patroon is van Wieke van Keulen.

Nog even pronken met de muts van Liene


ze viel ontzettend in de smaak, zo goed zelfs dat ze ze gewoon niet uit wou doen!




7 opmerkingen:

  1. Prachtig, Rita! Het duurt misschien wat langer dan je had gewild, mooi wordt het wel. En wat leuk dat de muts zo goed in de smaak valt :-)
    En zag ik dat goed: heb jij prijs bij Jeanet? Zo leuk voor jou!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal wordt echt mooi! Ik vind dat je al aardig opgeschoten bent. De muts van Liene past goed, lekker vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt een mooie sjaal Rita! Misschien red je het met je bolletjes, maar het is een rustgevende gedachte dat je er nog extra achter de hand hebt.
    Fijn dat Liene zo blij is met haar nieuwe muts!
    Gefeliciteerd met je GiveAwayPrijs bij Jeanette. Daar ga je vast iets heel moois van maken.*Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sjaal wordt mooi, wat een mooi patroon. En die lieve liene, kan begrijpen hoor dat ze de muts niet af wil doen, hij is ook zo leuk!
    Mijn zoon heeft ooit zelfs eens met zijn nieuwe muts op in bed gelegen haha
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sjaal schiet op! Ik denk wel dat ik er nog extra bolletjes bij zou doen.
    Schattig, die lieve Liene!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt je sjaal prachtig! Ik zou er nog wel een stukje aan breien hoor, een sjaal ik niet snel te lang vind ik. Het garen is ook zo mooi..
    En die Liene, lief hoor!

    BeantwoordenVerwijderen