dinsdag 15 november 2016

Dinsdag poppendag

Poppendag is aangebroken, het is weer dinsdag!

Hoever is hippie ondertussen gevorderd?

Nu, af is ze nog niet helemaal, maar wel zo goed als.


Zover was ik vorige keer, het hoofdje gestart en


dat werd natuurlijk afgebreid met een markering waar de neus moet komen.


Vervolgens werden de sokken gestart en


afgemaakt (zien jullie hoe klein ze zijn?)


Met geel omhaakt worden het echte bloemenschoentjes die perfect passen.


Op verzoek kreeg ze blauwe ogen en de rest moet nog gebeuren, dus nog een neusje en mond en als laatste de haren.


En wat deden de andere poppenmoeders?


Jannie,
Jolanda,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



7 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke pop. Helaas heb ik op dit moment geen tijd om verder te werken aan mijn poppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk popje wordt het! Ik ben heel benieuwd naar 't neusje. Ik heb ooit een Hippie gemaakt (Pippi!), en kan me niet herinneren hoe ik de neus toen deed :-)
    Dit is wel een leuk deel van het creëren: het gezicht en de haartjes geven pas echt karakter aan de pop!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt al een mooi meisje, je bent weer goed opgeschoten (al zou je waarschijnlijk willen dat je veel meer had kunnen doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu al een knappe meid, je bent weer lekker opgeschoten :) Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het komt goed. Maar hopelijk laat je ons volgende week een andere foto zien. Ik vind het zo zielig. Het lijkt wel of ze een grote snor heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is al lang geleden dat ik een hippie maakte en was bijna vergeten hoe leuk ze zijn! Nog even de finishing touch en je bent klaar...

    BeantwoordenVerwijderen