woensdag 16 november 2016

Gewonnen!!

Vorige week deed Jeanet (van "blij dat ik brei") een give away.
Ze gaf namelijk 6 strengen weg van een heel mooi nieuw lace-garen, kijk dit.


Heel mooi nieuw garen van het merk Borgo dé Pazzi.

Kunnen jullie het al raden?
Juist ja, ik schreef me in natuurlijk zoals ik bij vele give aways doe en deed en wiens naam stond tussen de winnaars????

DE MIJNE!!!

Geweldig toch!

HIER kunnen jullie het nalezen.
Deze week zal het garen nog toekomen, want hij is ondertussen al op de post gedaan mailde Jeanet me, ben benieuwd!

DANKJEWEL JEANET!!!

8 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat ...
    Prachtige kleuren en jij zal wel iets
    moois maken hiermee ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk voor jou! Ik ben benieuwd welke kleur je gekozen hebt, dat laat je vast nog een keertje zien :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag jouw naam staan tussen de winnaars op Jeanets blog. Echt tof voor jou! Ben er blij om.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier ermee daar zul je wel raad mee weten. blij voor jou !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gun het je van harten. En aan jou is dit wel besteed. Hier kun je je heerlijk op uitleven. Een mooie gebreide omslagdoek of zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, gefeliciteerd! Jij weet daar zeker wel raad mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik had het al gelezen bij Jeanet...
    En ik gun het je zo ontzettend, Rita!
    Ik weet zeker dat je er erg blij van zult worden. Stel je voor wat je daar heerlijk van kunt breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo leuk om iets te winnen en wat een mooie kleuren, Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen