zaterdag 29 juli 2017

Werken in uitvoering

Zal ik de nederlandse versie gebruiken in plaats van WIP's ?

Ook hier zijn er volop werken in uitvoering zoals overal bij jullie denk ik.

Maar ik kan met trots ook een afgewerkt project tonen, namelijk de zwarte kanten sjaal.


Dit heeft vrij snel gegaan moet ik bekennen, want meestal houd ik meer van afwisseling in de
handwerken, maar je ziet als er iemand je iets vraagt ligt het toch weer anders.


Nog even van kortbij, de kenners zullen zien dat hij niet geblockt is omdat de dame dat niet wou, ze ging hem voorlopig zo dragen, misschien bedenkt ze zich later nog, dat kan nog altijd geblockt worden dan na een badje eucalan.


Mijn kleurige biscornu is af en valt nu toch wel heel goed mee,


ik dacht dat de kleuren te flets zouden zijn.


Een mooie verpakking doet ook altijd iets natuurlijk, ik maakte zelf een zakje om het in te stoppen.


En de volgende is alweer gestart, ditmaal met kleurverloop in blauwtinten.


Aan de sokken voor Liene werd ook nog wat gebreid.
Ik kan nog een tijdje doorgaan hoor, maar ik spaar ook nog wat nieuws voor later.

Fijn weekend!

Plaatjes Weekend Prettig Weekend Struisvogel Met Feestbril Op


20 opmerkingen:

  1. Het bezig bijtje! Allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die kanten sjaal is om jaloers op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig die sjaal, dikke proficiat, tot morgen op de breitrein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk bezig. De sjaal is prachtig. Liene boft met zo'n creatieve oma. Mooi garen gebruik je voor haar sokken.
    Mooie biscornu en de verpakking is al erg leuk om te krijgen.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjongejonge, wat een werk, maar mooooi!
    Ik heb nog een sjaal liggen om te blokken. Dadelijk even ruimte maken :-)
    En wat ben je weer productie geweest! De biscornu is heel mooi geworden en in zo'n gezellig zakje kan het al helemaal niet meer mis gaan. De nieuwe zien er veelbelovend uit. Ik houd wel van die bkauw/turkooistinten. En dan ook nog sokken... en eigenlijk nóg meer, begrijp ik?? Wauw!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, de kanten sjaal! En ook de biscornu vind ik schitterend! En de sokjes worden ook heel leuk :-)
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je lekker bezig en stuk voor stuk met mooie projecten.
    Je zwarte kanten sjaal vind ik een waar kunsstuk hoor, complimenten! Jammer dat je hem nog niet mag blocken, daar wordt zo'n ragfrijn patroon vaak nóg mooier van vind ik (maar misschien heeft de eigenaresse van de sjaal nog niet eerder kennis gemaakt met blocken ?).
    De ene biscornu is nog niet af of de volgende is al weer in de maak; ik zou bijna denken dat je een biscornuverslaafde bent *Ü*.
    Lekker hoor zo bezig zijn met zoveel moois. Veel plezier en een fijn en goed (Jos) weekend!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Rita, wat is die omslagdoek geweldig mooi! Daar is echt wel een hele flinke portie doorzettingsvermogen voor nodig.
    Maar je hoeft je voorlopig nog niet te vervelen, hahahaha...
    Leuk hoor om zo de technieken af te wisselen, dat houd je ook het langste vol!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach wat een mooie sjaal wat ben je toch lekker bezig met zoveel projecten.
    heerlijk een fijn weekend jullie samen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een actie zeg! Ik vind je kanten sjaal heel mooi geworden. Wat een werk! Op naar de volgende resultaten. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kante n sjaal is prachtig zeg. Ook al sokken aan het breien en die speldenkussentjes zijn zo leuk he.................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh...die sjaal! Die is echt prachtig! Zo fijntjes, echt een pronkstuk.
    De biscornu vind ik ook super geworden, juist door die vrolijke kleurtjes!
    Veel plezier met je andere handwerkprojecten en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige sjaal. Fijn dat ie af is en ook gebruikt gaat worden.
    En je hoeft je ook dit weekend niet te vervelen zie ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jou ook een prettig weekend, Rita. Ik vind al je projecten prachtig, maar de biscornu is mijn favoriet. Tot voor kort had ik dit woord nog nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je handwerken zijn prachtig
    Groetjes
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige sjaal :) En je weet wel wat ik van al je biscornu's vind ;)Ze zijn allemaal even mooi, begrijp ik het goed, gaat het handwerken je weer wat beter af? Fijn om te horen :-) Ik zie je morgen bij dinsdag poppendag. Liefs ook voor Jos
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maak je toch mooie dingen! De kanten sjaal is prachtig. En de biscornu is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo te lezen ben jij ook met veel tegelijk bezig. De biscornu is echt héél mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen