zondag 23 juli 2017

Projecten en ideetjes

Liet ik jullie nog een begin van een biscornu zien?

Ja, zeker, het was deze.


ondertussen


zijn beide delen klaar, nog in elkaar naaien, het grootste werk eigenlijk.


Eerst dacht ik dat het kleurverloop de tekening niet ten goede ging komen, maar nu vind ik toch dat het heel goed meevalt.

Dan almaar een nieuw paar sokken voor Liene begonnen,


met dit kleurtje hoop ik vrolijke sokjes te maken 


en dit patroontje wordt het.

Tenslotte een blik in ons toilet,


daar hangen deze kadertjes op, 1 borduurtje en een tekening van Jos en


daarnaast deze 2 borduurtjes, ik kreeg ze niet allemaal op 1 foto.

Nu vond ik op pinterest deze week dit meisje en


vond dat deze ook nog prachtig bij de rest zou passen, zeker naast het jongetje dat Jos tekende.


En deze vind ik ook nog wel leuk, ik heb er nog meerdere  gepind en ga misschien nog meerdere borduurtjes maken, dan is het ook daar aangenaam vertoeven.

Wat hangt er bij jullie op het toilet aan de muur?


9 opmerkingen:

  1. Ha, wat een leuke verzameling!
    Bij ons is 't toilet in lavendelkleur, althans de muren. Wat er hangt, dat wisselt nog wel eens, maar in ieder geval een prikbord met van alles en nog wat.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat worden mooie sokjes! De biscornub wordt ook super, ik vind het effect van h et garen juist fantastisch!
    Wat ik op mijn toilet heb kon je een tijdje terug al op mijn blog zien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het in elkaar naaien van een biscornu is misschien wel wat werk, maar het is (dat vind ik tenminste) het leukste onderdeel, want dan wordt het model zo mooi zichtbaar. Het verloopgaren komt prachtig uit!
    Wat een gezellige wc hebben jullie *Ü*. Bij mij staat er een zelfgeboetseerd beeld op een plank, mijn ingelijste geboortekaartje en 2 hartjes die een franse madam in een camper voor me gemaakt heeft.
    Wat een leuk blogitem eigenlijk *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Biscornu's zijn verslavend om te maken... Ja, ik had ook ooit zo'n periode. Wat een gezelligheid aan de muur in jullie toilet!
    Dat borduurpatroontje is leuk en ik ga het even pinnen, want ik zou nog steeds voor m'n zus een handdoekje borduren...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze biscornu wordt weer prachtig, leuke sokjes en wat een leuke ideeën heb je. Bij ons hangt niet veel op de toilet, een handdoekje en een bosje Lavendel. Groetjes en tot morgen op dinsdag poppendag, Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zulke borduurtje in het huuske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Biscornu, ik moet mij daar ook eens aan wagen. Leuk zo in verloopkleurtjes. Gezellige toilet. In onze toilet hangt niets, alles is betegeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen