vrijdag 14 juli 2017

Cadeautjes cadeautjes


De enveloppes met de troostprijzen zijn eerder deze week al gepost, of ze toegekomen zijn weet ik niet, misschien nog wat te snel.
De andere winnaars hun pakje heb ik vanmorgen binnengebracht bij het kialapunt en vertrekt morgen of maandag pas, dan weten jullie dat je het in de gaten kan houden.

En voor 1 iemand heb ik nog een verrassingspakje opgestuurd, zomaar.


Hier de pakjes, maar de inhoud blijft geheim, ik vergat ook foto's te maken helaas.


Deze mooie sjaal kreeg ik van mijn zusje die weet hoe groot mijn poezenaffectie is.


Vervolgens deze boeken, ik heb ze al langer geleden aangekocht voor mezelf, de serie van Corine Hartman, ondertussen al 4 delen gelezen (superspannend) en


ben met het laatste deel bezig, doodskleed.


Daarna komt deze klepper aan de beurt, die kocht ik onlangs aan, het is de man van Akkelien (van het blog "de breimeisjes") die dit schreef en zou heel goed zijn (ik heb zelfs gehoord dat er een tweede deel in de maak is, maar zeker ben ik niet ssstttt).


Ook dit boek schafte ik aan, een onbekende schrijver voor me, maar dit boek moet ik dus zeker ook lezen.  Waarom?  Het zijn mijn nieuwe overburen sinds kort en dus woont er een schrijver aan de overkant van de straat nu, hoe leuk is dat!!!


Dit zijn de recentste die ik aankocht, ook dit zouden superspannende boeken zijn, afwachten.


Een andere soort deze keer, dit boek stond al lang op mijn verlanglijstje, zeker nadat ik hem overal zag verschijnen en de sjaals die eruit gemaakt werden, kon dit boek niet ontbreken in mijn kast.


Heb dan ook meteen wol meebesteld voor deze sjaal eruit


en dat in deze kleur wol.

Er is nog wel wat nieuws maar dat hou ik voor later.

Met Jos gaat het gelukkig weer wat beter, de nevenverschijnselen nemen langzaam af, maar volgende donderdag volgt opnieuw een chemo, hart vasthouden weer.


8 opmerkingen:

  1. Ach, ik leef zo mee met Jos, m met jullie beiden, jullie moeten echt een berg dragen. Sterkte weer.
    Wat een berg boeken! Voor mij allemaal onbekende schrijvers (behalve Ruben Korfmaker dan), heb niets met lezen.
    Wat ben je toch een lieverd, dat je zoveel cadeautjes verstuurd. Veel plezier met je boek vol sjaals en prachtige garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Ruben Korfmaker, dat is wel een bekende schrijver voor mij ;-)
    Altijd fijn, zoveel boeken in huis!
    En ik ben heel benieuwd naar de inhoud van de pakketjes! De blogs maar in de garen houden, dan!
    Groetjes en fijn weekend voor jou en Jos!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een post gemist denk ik ...
    Toch lief van je al die pakjes ...
    Hou jullie samen sterk ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt vooruit, genoeg leesvoer ;)
    Ik heb al een eerste mailtje gehad, gaat goed!
    Maar even genieten van de korte periode van dat het iets beter gaat en dan weer er tegenaan, opnieuw spannend. Heel veel sterkte en twee dikke kussen, Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leesvoer je kan de zomer zo wel door komen
    een fijn weekend samen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enorme stapel leesvoer; lekker voor je! Stoer dat er nu een schrijver in de straat woont. Ja natuurlijk moet je dan wel zijn boek gelezen hebben 😉. Ik hoop maar dat het in je genre ligt.
    Sterkte Jos komende week, ik duim weer voor weinig pijn en bijwerkingen 👍🏼
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rita,
    Wat leuk, al die pakketjes. Ik heb even stiekem gespiekt voor wie ze waren en toen vond ik het nog leuker!
    Mijn troostprijsje is nog onderweg hoor, maar ik heb zo'n gevoel dat ik de postbode morgen heel goed in de gaten moet houden.
    Fijn dat je man zich weer wat prettiger voelt. Het is niet niks allemaal.
    Ik hoop dat jullie heerlijk van het weekend kunnen genieten, dat wens ik jullie toe.
    Groetjes van Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat het mooie boeken zijn. Lees zelf nu tweede adem van corine hartman. Mooie boek met shawls.

    BeantwoordenVerwijderen