donderdag 20 juli 2017

Borduurtjes

Laatst had ik jullie al een biscornu getoond die helemaal klaar was, op het in elkaar naaien na.
Hij is ondertussen helemaal af, want er was iemand die hem graag wou.


Hier het begin van het in elkaar naaien,


de ene kant en


de andere kant, helemaal klaar dus!

Maar ondertussen al een nieuwe begonnen natuurlijk, het is zo verslavend vind ik.


Met dit kleurverloop van garen


volgens dit patroon.

Aan het werkje hieronder wordt zeker al gedurende 5 jaar elke zomer wat aan genaaid,


dit moet het worden, het vordert goed nu maar of het deze zomer afgeraakt?????


Tenslotte deze vogeltjes, die was ik ook al een tijdje geleden gestart,


deze zijn wel afgeraakt en klaar


om in dit hart gezet te worden.


Zo kan ik nog tientallen blogjes vol schrijven over lopende borduurwerkjes, maar zoals je ziet geraken er tussenin ook wel eens af.



12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi narcissenborduurwerk! Het is inderdaad een passend werk om in de zomer te doen. Dat gaat misschien wat minder snel, maar zo zit je wel lekker iedere zomer met je neus in de bloemen *Ü*
    De vogeltjes zullen prachtig staan in het hartje en fijn dat je weer iemand blij hebt kunnen maken met een biscornu!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat verloop-borduurgaren! Al je borduurwerken zien er mooi uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een biscornu?Jij bent echt wel 'verslaafd'!
    Ik denk dat ik er ook best een zou willen hebben...
    Nu ben ik net bij kiala 'mijn'pakje gaan ophalen en en wat zit er in...een BISCORNU!!!en nog veel meer..
    Ik mail je uitgebreider, maar alvast super bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal, ik vind alles mooi, maar de biscornu staat echt hoog op mijn lijstje om ook te maken. De twee andere handwerkjes zijn echt lief :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er allemaal prachtig uit! Maar wat ben je met veel tegelijk bezig, gelukkig dat het een voor een toch af komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne werkjes. Mooi hoor. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat wordt en is dat toch ook mooi om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige werkjes! Leuke kleurtjes van je nieuwe biscornu 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Rita je Biscornu en je andere borduurwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie borduurwerkjes! Leuk de biscornu. En de vaas met narcissen wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig allemaal! Soms krijg ik ook weer zin om te borduren. Maar dan denk ik weer aan het geduld wat ik hiervoor moet hebben.....Geduld heb jij genoeg zo te zien, Rita. :-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen