donderdag 10 maart 2016

Update val

Maandag werd mijn pink dus geopereerd, er zitten 2 pinnen in in een x-vorm geplaatst zeiden ze.
Die moeten 6 weken blijven zitten en worden er dan weer uitgehaald.
Ondertussen is mijn hand ingepakt en kan ik wat kleine vingerbewegingen doen, maar met 1 hand ben je wel serieus gehandicapt.
Gelukkig heb ik een superlieve man die, ondanks zijn ziekte, toch voor me zorgt.


Dit is dus mijn linkerhand, morgen moet ik al op controle, hoe het dan zal zijn erna weet ik niet.


Mijn wang, kin en knieën zijn nu pas echt goed blauw, maar dat is niet zo erg, wel moeilijk om te slapen nu met al die pijnlijke plekken.


Dit is mijn rechterhand, ook daar heb ik nog niet altijd terug veel kracht in, dit komt doordat ik ook op die hand viel denk ik, van de slag, ga het morgen toch vermelden.
Dus is het tv-kijken, kruiswoordraadsels invullen of lezen.

Op de blogs ga ik kijken, maar reageren is moeilijk nu, dus even geduld, niet wanhopen, ik kom binnenkort wel terug iets schrijven.
Dinsdag ga ik proberen om toch iets te schrijven voor poppendag, al is het maar een verhaaltje en Jos kan me helpen.

Bedankt voor alle lieve reacties!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten