vrijdag 25 maart 2016

Uitstapje naar zee

Omdat ik helaas nog altijd heel weinig kan doen door mijn stomme val, zijn we gisteren een dagje naar zee geweest.
Het was geen superweer, redelijk wind (goed om uit te waaien) maar toch droog.
Door de mist konden we niet ver zien op zee.


Heerlijk rustig op de dijk in Nieuwpoort.


Het was echt niet heel warm, zoals je kan zien


heb ik mijn geopereerde hand in mijn jas gestopt. Het doet gewoon pijn als de kou aan die vingers komt, daarom stop ik mijn hand altijd weg en handschoenen aandoen lukt niet.

Daarna nog even wandelen langs de winkeltjes waar we leuke spullen zagen.


Toffe kikkerlaarsjes, helaas nog te groot voor Liene,


maar ook Minionlaarsjes volop te krijgen,


misschien een idee voor mijn zus die enorme fan is en binnenkort verjaart?
Helaas, enkel kindermaten, dus weer pech om iemand blij te maken.

Van de week kwam Gerda op bezoek, de dame met wie ik 's middags op het werk altijd samen brei en ideetjes deel, ze gaat met pensioen op 1 april, goed voor haar, maar ik ben mijn maatje kwijt om de middagen samen door te brengen.
Ze bracht een heel lief cadeautje mee.


Een zelfgemaakt kartonnen doosje helemaal met stof bekleed en gevuld met chocolaatjes, als herinnering en bedankje voor de fijne middagen.
Hier smelt je toch van!

Dankjewel Gerda!




1 opmerking: