donderdag 31 maart 2016

Toch iets gepresteerd


Allereerst, nogmaals sorry voor de mensen die niet meer kunnen reageren.
Ik snap echt niet wat er met mijn blog gebeurd is, heb al zo dikwijls de instellingen bekeken en noem maar op, maar ik vind niks.
Als iemand me kan helpen dit op te lossen, heel graag!!

Dan nu, mijn prestatie!

Ik ben er best trots op, want in 3 weken tijd heb ik toch door af en toe een steekje te zetten, een kleine biscornu kunnen afmaken met veel gezwoeg weliswaar, maar toch.


Boven- en onderkant,


met een knoopje erdoor getrokken natuurlijk.
Het patroontje komt van "les biscornus de louison" waar je massa's patroontjes vindt.

Dan nu mijn pinkvervolg.
Gisteren ben ik weer op controle moeten gaan, de vingers moeten niet langer aan elkaar getaped blijven en ik mag kiné volgen, maar niet boven de pijngrens gaan.


Zien jullie hoe krom mijn pink staat?  Ik heb er helemaal geen controle over, krijg hem totaal niet gestrekt, ik hoop dat dit weer goedkomt.


Natuurlijk zitten de pinnen er nog in, 20 april opnieuw controle en dan wordt beslist of de 


pinnen eruit mogen en wanneer.  Ik ben benieuwd!
Voor mijn ringvinger is het ook goed, want ook die begon al te verstijven.

Morgen vieren we dat Jos al 2 jaar thuis is met pensioen en hopelijk kunnen we dit nog heel dikwijls vieren samen.
Het blijft op en af gaan met zijn gezondheid, momenteel is de chemo voor 2 maand gestopt omdat ze denken dat hij uitgewerkt is of zelf nooit gewerkt heeft.
Eind april is er evaluatie met scan en wordt beslist wat er verder moet gebeuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten