dinsdag 29 maart 2016

Paaspoppendag

Zondag was het Pasen, wat jullie natuurlijk ook wel allemaal weten, maar ook hier werd er naar paaseitjes gezocht.

De poppen hadden geluk, het weer viel gisteren redelijk mee, dus kon ik ze buiten verstoppen.
Lily, Bo, Willy Wolmuis en Harry en Hetty Haas waren van de partij.
Waarom mochten zij mee denk je?  Omdat zij goed kunnen klimmen en springen natuurlijk!!

Moeke, zou de paashaas voor ons ook iets brengen denk je?
Dat weet ik niet hoor Lily, wacht maar af tot morgenvroeg en dan gaan we wel kijken.

's Morgens vroeg waren ze al niet meer te houden, Lily had haar lentejurk al aangedaan en werd ongeduldig.

Gaan we nu eindelijk buiten kijken?????
Jaja, even geduld, ik ben niet zo snel nu met mijn handen.


Jaaaaaa!!!! Ik heb de eerste al gevonden moeke!!


Maar ook Bo, Willy, Harry en Hetty deden al hun best om te zoeken.
En plots was Bo verdwenen, niemand vond hem nog, tot ik hem plots opmerkte.

Bo, wat ga je doen??? dat is wel gevaarlijk!!!


Geen paniek moeke, ik zag nog wat verstopte snoepjes.
Hij klom heel behendig in mijn palmboom en kwam met de buit terug.
Ondertussen had ik al een doosje voorzien om alles in te stoppen.


Moe, maar voldaan even uitrusten rond hun snoepjes.

Mijn kapoenen zijn weer tevreden met wat ze kregen en ik moet er goed op letten dat ze niet teveel snoepen!

Wie ook langskwam voor paaseitjes was Liene, maar toen was het slecht weer, de paashaas had alles op tafel klaargelegd voor haar.


Ook zij was heel tevreden met wat de paashaas had gebracht.

Hopelijk hadden jullie en de poppen ook fijne paasdagen.



Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! Er staan alweer wat nieuwe namen bij, gezellig! 

Dan mag ik nu jullie nieuwsgierigheid misschien al prikkelen voor volgende week.
Frouwien heeft haar best weer gedaan en stuurde me foto's door van haar nieuwste project.
Nee, ik toon geen foto, maar het gaat over een knuffel die ze maakte naar het patroon van "made with love by antoinette" en dat is alles wat ik verklap.

Dus zeker komen kijken volgende week!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten