dinsdag 17 oktober 2017

Dinsdag poppendag

Ja hoor, ik doe weer mee, maar verwacht er niet teveel van.

Het konijn was klaar vorige week dat weet iedereen denk ik.

Bovendien had ik wolletjes laten zien om de vosjeslappenpop te maken.


Deze kleurtjes heb je ervoor nodig en


zover ben ik ermee geraakt, oortjes en hoofd af en 1 arm en hopelijk tegen volgende week de rest.

Verder hier rustigaan, vandaag de eerste keer kiné vanavond voor Jos, hopelijk heeft het resultaat.
Verder nog bekomen van zijn val die pijnlijke ribben veroorzaakte natuurlijk, dat heeft altijd een week nodig om te recupereren, geduld dus.
Ook de eetproblemen lossen zich moeizaam op, hij wil wel weer aankomen, maar dat lukt maar met heel veel moeite en langzaam.

Welk nieuws is er deze week bij de andere poppenmoeders ? Ga zeker eens kijken, het is de moeite waard!


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren

6 opmerkingen:

  1. mooi vosje !!!! ik hoop dat Jos zich gauw nog weer wat beter mag voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het vosje wordt super leuk!
    Beterschap voor Jos,
    lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent toch al aardig opgeschoten met het vosje, het wordt vast heel leuk.
    Het valt ook niet mee voor jullie he, wederom sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best aardig, wat je alweer kunt laten zien :)
    Heel veel sterkte en liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is al echt een beetje een vosje aan het worden hoor. Leuk zijn die kleurtjes!
    Sterkte met en voor Jos hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stoer hoor dat vosje. Ik kom er langzaam ook weer toe om weer wat te doen. Heel veel sterkte en liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen