donderdag 23 juni 2016

Tentoonstellingsvervolg

Natuurlijk had ik beloofd om nog wat meer foto's te plaatsen over de tentoonstelling, dus belofte maakt schuld en hier komt het vervolg.


Heel veel schilders in elke rang en soort,


voor ieder wat wils denk ik, 


de ene nog mooier en specialer dan de andere.


Zowel klassiek 


als modern.


Iemand met houten voorwerpen en


theelichtjes in hout enz.


Juweeltjes,


maar ook moderne kunst was vertegenwoordigd.


En natuurlijk mochten de tekeningen


van Jos ook niet ontbreken.










Zelf ontworpen en gemaakte kledij,


maar ook iemand die lederbewerking doet en


er allerhande gebruiksvoorwerpen mee maakt.


Zelfs iemand die stoelen en zetels opnieuw bekleedt was vertegenwoordigt.


Er zijn heel veel foto's gemaakt en natuurlijk zou ik er nog 50 kunnen tonen, maar hopelijk kregen jullie een goed idee hoe groots en leuk de tentoonstelling wel geweest is.
Meteen is er al beslist om dit volgend jaar terug te doen!
Dat zegt ook genoeg denk ik.


4 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's Rita. Het schilderij van de vogel is mijn favoriet! Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi allemaal! Leuk vooruitzicht dat het volgend jaar weer georganiseerd gaat worden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig allemaal! Zoveel talenten bij elkaar gebracht, fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen