dinsdag 14 juni 2016

Poppendag

Het wordt moeilijk om de poppendag te blijven vullen, maar toch blijf ik er mijn best voor doen.
Deze week is het hier druk met de voorbereidingen voor de tentoonstelling, dat vraag veel tijd en energie, vooral voor Jos.
Maar het komt zeker in orde en ik ga er een verslagje van maken, dat kan ik wel.
Voor de rest kan ik niet veel hulp bieden nu, met mijn pink die zo langzaam betert dat je er bijna gek van wordt, maar het is niet anders.

Wat is er hier nog gebeurd?


Weten jullie nog dat Belle het warm had met haar kleedjes aan in de zon?
En ik had beloofd om nieuwe voor haar te maken en


dit was het begin.
Jullie mochten raden wat het werd en velen hadden het geraden.


Het wordt een zonnehoedje!!


Dat zal nog van pas komen hopelijk deze zomer, heel veel is er nog niet aan veranderd, maar toch.
En dan maak ik nog wat andere zomerkleedjes voor haar, wat, daar zijn we nog niet helemaal uit, maar Belle is al volop tussen de patroontjes een keuze aan het maken.
En eenmaal de tentoonstelling voorbij, zal er wel weer meer tijd zijn om me daar mee bezig te houden denk ik.
Dan krijgen de poppen weer volop aandacht!
Alhoewel, ze mogen mee naar de tentoonstelling dit weekend, maar ze weten het nog helemaal niet, dus SSSSSSSHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!
Want het begint pas vrijdag en anders zagen ze me elke dag de oren van het hoofd!


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


10 opmerkingen:

  1. Toch is het weer gelukt, Rita! Succes met alle voorbereidingen. En anders moet je gewoon vakantie nemen van de poppenblog. Daar is het misschien ook wel bijna tijd voor.
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is helaas niet anders voor je. En gewoon een poppenvakantie nemen kan toch ook?
    Succes met de tentoonstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch weer iets opgeschoten met het zonnehoedje, ondanks je pink en de drukte. En ook nog een poppenblog schrijven...super
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk vooruitzicht voor je poppen. Veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er elke week weer bent met dinsdag poppendag :) Een tentoonstelling, daar gaat veel tijd inzitten. Heel veel plezier en ik kijk al uit naar je verslag, fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gedoe zeg die pink. Veel plezier met de tentoonstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is toch geen "moeten" om een poppenblog te schrijven?
    De tentoonstelling is weer iets om naar uit te kijken, veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes en plezier met de tentoonstelling!
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is maar goed dat de poppen niet weten dat ze mee mogen gaan naar de tentoonstelling ... Houd nog maar even rust in de tent hoor! Al ben ik wel heel benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn. Maar dat gaan ze ons vast nog vertellen.
    Ik hoop dat je pink toch goed geneest hoor Rita. En ik hoop ook dat je haken een beetje leuk gaat vinden, want er zijn veel leuke dingen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen