dinsdag 21 juni 2016

Poppen- en tentoonstellingsdag

Ja, ik weet het, het is alweer een week geleden dat ik een blogje plaatste, maar zoals gezegd was er het voorbije weekend kunst-en ambachtententoonstelling, door mijn man en nog een paar andere mensen georganiseerd en dat vraagt nu eenmaal veel tijd en hulp.

Niet dat ik zoveel hulp kon bieden, maar alle beetjes helpen zegt men dan.
Gelukkig konden we op goede vrienden en buren rekenen die ongelooflijk hard hebben helpen werken om alles goed en vlot te laten verlopen waarvoor dank.

Hier thuis hadden er natuurlijk ook een paar in de gaten dat er iets op til was en waren nieuwsgierig geworden en wilden uiteindelijk meegaan.


De poppenstoeltjes werden ingepakt en de poppen


konden al niet meer wachten om in de box te kruipen om mee te gaan, elk plaatsje, 


waar dan ook, was goed.  Ze zijn dan ook allemaal meegeweest, niemand is thuis gebleven.


Kijk hoe willy wolmuis zich in een hoekje wurmde om toch maar te kunnen meegaan.


Ook de kleedjes van Lily gingen mee, want zaterdag moest ze kunnen supporteren voor onze rode duivels natuurlijk!


Zo zag mijn standje eruit, omdat ik toch niet kon helpen werken, besloot ik om toch maar mee te doen met het weinige dat ik nog had en wat nieuwe spulletjes.


De poppen hadden zich natuurlijk zo gezet dat ze echt wel een overzicht hadden over alles


of wat had je gedacht?  Maar ik moet zeggen dat ze zich voorbeeldig hebben gedragen, gelukkig.


Gerda en ik hadden zo'n beetje samen een standje gemaakt, gezellig naast elkaar en we hebben ons echt wel geamuseerd.


Nog wat close-up foto's van mijn mini snoeppotjes en


de theelichtjes en sleutelhangerlijn.  Die laatste hadden dit jaar veel succes.

Maar iedereen op de tentoonstelling had succes, maar daarover de volgende dagen meer want er werden veel foto's gemaakt van al het moois dat er was, echt de moeite.


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n tentoonstelling! Ik zag ook al prachtige foto's op facebook.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gezellig die tentoonstelling. Ik ga gauw weer een keer bij je kijken want ik ben benieuwd naar je andere foto's. En wat goed dat alle poppen mee konden. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zag het er gezellig uit op je tafel. En de poppen hadden zo ook een leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, Rita. Wat gezellig, zo naast Gerda. De poppen zullen genoten hebben.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij had iedereen een leuke dag, fijn om te horen :) Ik ben benieuwd naar alle foto's, groetjes vanuit een nat Den Bosch, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, volgens mij hebben de poppen de dag van hun leven gehad! Allemaal mee, wat een verwennerij... Dat is nog veel leuker dan nieuwe kleren krijgen. En wat had je veel spulletjes in je kraam, Rita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dat was feest voor alle poppen en knuffels :-) Je hebt je stand toch goed kunnen vullen, kun je nagaan wat je allemaal al hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen