dinsdag 7 juni 2016

Dinsdag poppendag

De weken vliegen hier voorbij, is dat bij jullie ook zo?
En de poppen, die houden mij wel bezig, je kan het zo gek niet bedenken wat ik hier allemaal meemaak.

Van de week kwam Lily af met een cadeautje.

Kijk eens moeke wat Hans en Annechien voor me meebrachten van hun vakantie.


Oh, wat een mooie schort, waarvoor ga je die gebruiken??

Wel, ik dacht jou en Jos te helpen met de bloemen te planten, wat denk je?  Mag het?

Natuurlijk mag je helpen, graag zelfs, want ik kan niet zo heel veel met 1 hand dat weet je.


Kijk jij dan maar of we alles goed doen, hangt deze hier goed moeke?

Ja, perfect!  Je kent er echt wel iets van!


Je hebt er zelfs al 3 op een rij, knap hè, dat fleurt de afspanning een beetje op.



En deze in het fietsje, ook OK?  Maak snel een foto van me op de fiets.


Nu efkes uitrusten hier op de bloempot want het is toch wel zwaar werk vind ik.

Rust maar wat het is bijna gedaan.


Deze zetten we bij de fontein, lekker fris, ik zet me er even tegen.


Oef, eindelijk gedaan, nu ga ik lekker meeschommelen met de vogel om wat te rusten.

Dankjewel Lily, jij en Jos zijn een geweldig team!

Dan nog even de foto's tonen van het onweer dat aankwam zondagavond.






Het zag er echt wel dreigend uit, er is dan ook heeel veel regen, hagel en donder en bliksem uit die wolken gekomen.



Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

9 opmerkingen:

  1. wat fijn dat ze je zo goed geholpen heeft !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schort staat haar prachtig. Fijn zo'n goede hulp. Want dat is wel nodig met zo'n grote tuin.
    Ik hoop toch wel dat Lily op tijd binnen was voor het onweer losbarstte. Hier in het westen van Nederland nog geen noodweer gehad gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schort en wat fijn dat Lily je nog steeds zo goed helpt :) Daar heb he veel steun aan.
    Groetjes en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat schortje past perfect! Wat lief dat ze dat hebben meegenomen van vakantie (hadden ze Lily's maten mee? Hihi).
    Lekker zoals je tuin opknapt!
    Jeetje wat een onweersfoto's. Op televisie zagen wij beelden van het slechte weer overal, verschrikkelijk!
    Ik hoop dat jullie geen zware waterballetten meer krijgen, al is het maar om de tuin zo mooi te kunnen houden.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mooie schort komt goed van pas! Heerlijk zo'n tuinhulpje, zou Lily bij ons ook eens willen komen helpen? Ik blijf maar onkruid weghalen, en het groeit net zo hard weer terug.
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een donkere lucht op de foto's... En ik las dat er vanavond weer zwaar weer is geweest in België, met wateroverlast ...
    Hopelijk was dat niet bij jullie in de buurt!
    Ik vind dat Lily een geweldig leuk schortje heeft gekregen, en wat is ze toch behulpzaam...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is geen pretje al dat water dat hier tegenwoordig uit de hemel valt.
    Wat een leuk schortje. Is toch fijn zo'n hulpje. Lief van haar!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil,ook zo'n hulpje!!! Wat gezellig zeg. En het schortje saat haar fantastisch ! Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen