zondag 13 januari 2019

Zomaar wat bedenkingen

Dat ik niet stilzit, weten jullie ondertussen ook wel denk ik.

Honest!!

Alleen heb ik 1 heel groot probleem, ik kan me moeilijk op 1 werk concentreren.  Dat maakt dat ik altijd meerdere werkjes tegelijk bezig ben, geen probleem, hoor ik je denken, maar eigenlijk is dat wel een probleem omdat ik me niet kan beperkten tot zelfs maar 10 werkjes.

Je wil niet weten met hoeveel dingen tegelijk ik bezig ben, verwarrend, maar ook maak je weinig vorderingen dan ofwel heb je 3 dingen tegelijk af ineens, dat gebeurt ook.

Hebben jullie daar ook last van????

Ook van het feit dat je aan veel te veel mensen belooft om iets te maken voor hen tussendoor, geen probleem hoor, terwijl je achteraf bedenkt, wanneer ga ik dit nog maken???

Dan mag je een bezige bij zijn, toch loopt het dan soms in het honderd helaas.

Toch wil ik weer wat vorderingen laten zien.


De kerstsal is netjes in het dienblaadje geraakt, ben er toch wel een beetje trots op.


Mijn overbuur is creatief geweest met de restjes van de kralen van zijn diamond painting en maakte me een mooi theelichtje ermee.


Mijn luchtballonnen vorderen beetje bij beetje.


De diamond painting van katten vordert ook goed en is toch wel duidelijk leesbaar, dat moet je toch altijd een beetje afwachten.




12 opmerkingen:

  1. Herkenbaar. Ik heb 3 grote werken en 2 kleine en ik mag pas met iets nieuws beginnen op 1 januari of als er iets af is. Ik start dus binnenkort een nieuw project . Die afspraak met mezelf helpt wel tegen nieuwe starts maar niet tegen nieuwe aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja grote zus .... ik werk aan 1 projectje tegelijk. En maak dat eerst af ! Misschien toch een voorbeeld aan mij nemen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is leuk om aan een paar projecten tegelijk te werken :) haken, breien, borduren dat geeft afwisseling. Misschien duurt het soms wat langer, maar ik zie toch ook veel projecten voorbij komen die af zijn hoor Rita, maar als je zelf er een beetje mee zit, dan probeer je een afspraak met jezelf te maken ;) eerst moet dit en dat af zijn, eerder mag ik niets nieuws beginnen. Je borduurwerk van kerst is super mooi geworden, staat gezellig zo. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je dienblad is mooi geworden!
    Ik heb het liefst 1 handwerkproject en maak dat af. Maar soms komt er wel eens iets tussendoor dat dan voorrang krijgt. Nu ben ik van mijn eigen gewoonte afgestapt als gevolg van mijn gemoedstoestand. Ik had een tijd mijn hoofd vol met vanalles en had alleen behoefte aan iets super simpels. Nu er langzaam meer rust komt, werd dat te saai en ben ik een 2e project gestart. Geen probleem, beiden hebben geen haast en ik weet van mijzelf dat het afkomt. Maar zoveel projecten als jij zou ik niet aankunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk prachtige creaties Rita 😍
    Ik begin maar aan iets nieuws als de creatie af is 😉
    Fijne start van de week en maandag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik herken het ook hoor Rita... Bij mij is het ook een stukje onrust.. en soms baal ik er ook van dat ik zoveel heb liggen. Maar ik kan het de volgende keer toch weer niet laten om aan iets nieuws te beginnen. Maar als je dingen voor anderen maakt en er zit een tijdsafspraak aan vast, dan wordt het wel anders... Het moet wel leuk blijven en je moet ook niet in de stress raken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een herkenbaar blogje 😉
    Ook ik heb meerdere projecten tegelijk onderhanden, maar ik begin te leren er niet meer zó veel tegelijk te doen, want dat maakt me onbewust toch onrustig. Net als jij zijn er verschillende technieken die ik gebruik; zo kan ik afwisselen in waar ik zin in heb.
    Je kerstSAL is prachtig geworden! En de nieuwe diamond painting ziet er veelbelovend uit.
    Veel plezier met al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Akelig herkenbaar alleen maak ik nooit iets voor een ander, in ieder geval niet op aanvraag. En een oplossing weet ik er niet voor. Ik neem mij elke keer voor dat ik nu eerst alle lopende projecten af moet maken maar lukt nooit. Vast interessant voer voor psychologen. Ondertussen vind ik je werkjes mooi en vind ik het leuk om naar je vorderingen te kijken. Succes met alle werkjes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is heel herkenbaar hoor Rita. Ik denk dat het ook komt door internet. Vroeger hadden we een tijdschrift een maakten daar wat uit en als het af was kwam er pas weer iets anders voor in de plaats. Hier ligt ook weer van alles.
    Maar je hebt in elk geval weer iets af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar. Heb heel veel projecten. En nog steeds heel veel meer ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha ha ha, heerlijk herkenbaar! En meer ideeën in m'n hoofd dan ik ooit zou kunnen maken. Ik 'moet'ook meer dingen tegelijk onder handen hebben, want soms wil ik lekker geconcentreerd iets ingewikkelds doen, maar ik wil ook iets makkelijks kunnen pakken voor bij de tv op de bank met slechter licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    IWIN89

    BeantwoordenVerwijderen