donderdag 10 augustus 2017

Een heel tof cadeau en rommelmarktvondsten

Gisteren belde de postbode aan de deur en zei met een glimlach: een pakje voor u!

Natuurlijk was ik nieuwsgierig, ik verwachtte helemaal geen pakje van iemand.
Meteen werd de verpakking bestudeerd en ik ontdekte de afzender!


Het was duidelijk aan mij gericht en kwam helemaal uit Almere in Nederland, een heel stukje weg van hier en wie woont er in Almere?  Juist ja, FROUWIEN!!!


Kijk, wat een mooie doos met roze strik er uit het papier tevoorschijn kwam, ik werd er helemaal vrolijk van.


En na het openen van het deksel werd ik alsmaar vrolijker!!! 


Een zakje in uilenstof en een uilenkaartje haalde ik eruit met


een hele lieve boodschap voor me.


Er zaten superleuke uilenkaarsjes in,


hier uit het doosje beter zichtbaar natuurlijk en 


na het openen van het uilenzakje rolden er knoopjes uit in roze en blauw,


maar wat een vreugde, er staat made by hobbyrita met een hartje erbij op de knoopjes, hoe leuk is dat!!  Nu begreep ik de boodschap op het kaartje pas goed.

DANKJEWEL FROUWIEN JE BENT EEN SCHAT!!!!

Dan nu de rommelmarktvondsten van vorige zondag hier in het naburige dorp



nieuwe pantoffels voor Liene in roze natuurlijk voor 3 euro, 


het boek van Tolkien 1 euro (nieuw) en sprookjes van de efteling 2 euro (niet nieuw maar supermooi)


een boek van Winnie de Poeh (1 euro) en 3 cd's aan 1 euro per stuk!


Tot slot 5 leesboeken voor mezelf voor 5 euro, hoeveel geluk kan een mens hebben!!

Zulke leuke aankopen voor weinig geld EN een leuk pakje op 1 week tijd en ik ben gelukkig!!


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing. En helemaal super leuk die knoopjes. Nu kan je je eigen merk gaan voeren.
    En van rommelmarktvondsten word ik altijd erg blij. Je hebt aardig wat kunnen scoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat pakketje en vooral de knoopjes. Je hebt mooie vondsten gedaan op de rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige knoopjes. Het is een reuze lieve actie van Frouwien!
    Leuk om nu je eigen creaties kunnen 'labelen'. Veel plezier ermee.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw super leuk!! Ik heb overlaatst zelf ook eens gekeken naar zo n knoopjes, maar ik ben nog niet tot bestellen over gegaan. en wat een toffee rommelmarkt vondsten. Wij hebben dit jaar nog niet veel rommelmarkten kunnen doen,... misschien zondag nog eens naar Genk?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal! Super, die knoopjes!
    En geweldige koopjes :-)
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van Frouwien en wat een persoonlijk cadeau, je eigen knoopjes. Rita het is je van harte gegund, dikke kus :) o zo leuk de rommelmarkt afstruinen op zoek naar schatten. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig cadeau! Die knoopjes zien we vast en zeker nog terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verrassing kwam er met de post. Super lief van Frouwien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, maar dat is een geweldig leuke verrassing voor je van Frouwien! Superleuk die knoopjes en wat zullen ze goed van pas komen...
    En die boekjes zijn om van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohhh.... wat een verrassing en wát een schatten allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leul cadeau. Zo leuk die eigen knoopjes. Mooie boeken uitgekozen. Ik ken er geen een maar lijken mij mooie boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk en wat een leuke vondsten van de rommelmarkt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een erg leuk pakje en nog leukere knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen