dinsdag 15 augustus 2017

Dinsdag poppendag

Vandaag geen poppendag van mezelf, maar wel van 2 dames die ik geholpen heb om Vera de beer van "zij maakt het" te breien, een hele klus, vooral de eerste keer.
En zeker als je nog nooit zo'n patroon gebreid hebt.

Maar ik mag met trots hun maaksels hier tonen.

Heel veel foto's zijn er niet, maar ik vind ze echt wel heel geslaagd, kijk maar zelf.


Een echte bruine beer.


Heb je mijn mooie glimlach al gezien??? Ik hou van vrolijk zijn!


Koekoe, en hier ben ik dan, nummer 2, heb je mij al gezien???
Ik ben toch ook mooi, niet?  Al is mijn glimlach iets minder breed, ook ik hou van vrolijk zijn en beiden willen we iemand gelukkig maken.


Hallo, ik ben hier ook nog, riep Bo, meteen kwam ze hen gezelschap houden en werd er vriendschap gesloten.  Ze vond het zo spijtig dat de twee mee naar huis moesten met hun poppenmama.

Dan ga ik nu iets laten zien, dat ik in de volgende poppendag ga tonen (of later)


Van Liene kreeg ik een bestelling, ja heus waar, ze wil dit "hello kitty" tasje graag hebben en ze vroeg me of ik dit voor haar wilde breien, dat kan je toch niet weigeren???
En als verrassing vond ik ook nog een beschrijving van een bijpassende muts en een poezensjaal.
Dus, nog heel wat brei- en poezenwerk te doen hier!


Welk nieuws is er deze week bij de andere poppenmoeders ? Ga zeker eens kijken, het is de moeite waard!


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren

7 opmerkingen:

  1. Ja, die beer is best pittig om te breien! Wat leuk dat je de dames hebt geholpen. En zo zijn er weer een paar lieve beertjes extra geboren...
    En nu dus aan de slag voor Liene; leuk hoor dat ze dit aan jou komt vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt! Zeker weten. Het is beste een pittig werkje. Ik ben benieuwd naar je hello kitty producten.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een goede juf geweest :) het is niet makkelijk, zo voor de eerste keer, best een moeilijk patroon, maar twee hele mooie beren zijn het geworden, knap hoor. Tuurlijk kun je niet weigeren, een leuke opdracht van Liene :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige beren!
    En ja, zo'n verzoek kun je echt niet weigeren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar het zijn toch ook een beetje jouw beren. Zonder jouw hulp waren ze niet tot stand gekomen. Ze zijn super leuk.
    En wat een leuke bestelling. Daar zou ik ook de rest voor laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beren zijn prachtig en ik ben heel benieuwd hoe de hello kitty opdrachten worden. Lijkt me erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen