vrijdag 22 juli 2016

Vervolg caribean blue sjaal

De sjaal van Wieke van keulen, de caribbean blue, ben ik aan het haken zoals jullie al wisten.

Dit is het model.

Caribbean Blue-productfoto 1 400

En dan nu mijn vorderingen.

Zo was hij


een klein stukje, maar tevreden over het kleurverloop.


Toen was hij zo, maar ontdekte ik een fout, dus helemaal terug uitgetrokken tot ongeveer zoals de eerste foto, maar dan nu


helemaal tevreden!  Kijk, alles al terug gehaakt en zelfs een stuk meer en fout hersteld!
Meer moet dat niet zijn, toch?

Maar wel nog een lange weg te gaan, hij is nu ongeveer 40 cm lang en moet 2 m worden, dus we zijn er nog lang niet.



14 opmerkingen:

  1. Fijn dat je in ieder geval kunt haken Rita. Je hebt al een mooi stukje gedaan. Hou je ons op de hoogte via je blog van je vorderingen?

    Groeten, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Rita! Ik vind het kleurverloop ook geweldig mooi!
    Rustig aan, steeds een stukje erbij, dan komt de sjaal vanzelf op 2 meter lengte :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je je 'fout' hersteld hebt, dan hoef je je daar niet meer aan te storen. Maar het was natuurlijk wel even een stuk extra werk.... gelukkig ben je nu al weer een eind gevorderd. Je hebt nog 'een stukje' te gaan, maar het gaat vast niet vervelen met de verrassing van het mooie kleurverloop. Nog veel plezier ermee!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk garen !! maar wat balen van de fout tja ik doe dat dan ook wel uithalen want anders blijft het storen. Gelukkig ben je al weer een eind op weg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik haal het altijd uit als ik een fout zie. Een keer heb ik dat niet gedaan, om alsnog alles uit te moeten halen, nee voortaan meteen als ik het zie. Wat is je sjaal nu al prachtig Rita. Ik moet er steeds aan denken dat je eigenlijk liever breidt, maar het haken gaat je ook goed af hoor. Fijn weekend en kalmpjes aan ;-) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, die wordt mooi! Fijn dat je toch weer wat kunt handwerken, ook al is het niet het breien dat je zo graag doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pff...maar wel goed voor je eigen 'gemoedsrust',dat je het uithaalde..
    een ander zal het waarschijnlijk niet zien, maar jijzelf des te meer :)
    Wordt wel mooi hoor!
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beter uithalen dan je er later steeds aan ergeren. Helemaal mee eens hoor! In ieder geval wordt hij leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kleurverloop. Dat haakt zo lekker weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oe, je hebt nog een weg te gaan, maar hij is mooi! Goed dat je het foutje nog redelijk snel ontdekt hebt. Na 1,5 meter zou het een ander verhaal zijn geweest. Moet er niet aan denken...
    Succes en veel plezier met het verder haken aan deze prachtige sjaal.
    Lieve groetjes,
    Sandra
    P.S. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig! Wat ergerlijk als je een fout ontdekt. Soms denk ik: ik laat het zitten, maar dat vind ik net zo ergerlijk....snap je me nog?
    Gelukkig ben je alweer verder dan je eerst was. Maar twee meter is nog best een eindje. Succes!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, dit wordt een weg mooie sjaal. Mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen