dinsdag 12 juli 2016

De wekelijkse poppendag

Door de blogpauze was ik de poppendag al haast vergeten, niet dat er niks gemaakt wordt, toch komt er nog wel wat uit mijn handen tevoorschijn, al zijn het kleine dingen.

De lappenpopjes van "a la sascha" hebben me helemaal in hun ban, een paar patroontjes had ik al aangeschaft maar nu kijk ik met grote verwachtingen uit naar het uitkomen van het nieuwe boek erover binnenkort.

Daarom heb ik er nog maar eentje bijgemaakt, de krokodil dit keer.


Het hoofd had ik vorige keer al in de aanbieding, maar de rest is dus (gelukkig maar) ook gevolgd.


Dit zijn dus alle losse onderdelen en


dit is em nadat alles in elkaar werd gezet.


Geef toe, het is toch een schatje!


Nu ga ik nog een oplossing zoeken om de fopspeen eraan vast te maken want dat is er niet aan voorzien en zou toch wel handig zijn denk ik, vooral omdat bij de gekochte knuffeldoekjes ook zoiets voorzien is.


Met trots laat ik tenslotte nog onze nieuwste hulp aan het werk zien, Liene kwam mee helpen het gras afrijden, samen met haar papa, en natuurlijk haar eigen nieuwe grasmachine.

Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

TOT VOLGENDE WEEK!


9 opmerkingen:

  1. kwaak ik vind je leuk !! handig zo'n hulpje komt altijd van pas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, allereerst Liene, wat schattig! Ik wist niet dat die grasmaaiertjes er nog waren. Onze jongens hadden er ook ééntje en scheurden ermee over het gazon (en soms in de tuin, dat was minder, hihi)
    Die krokodil is geweldig, en een goed idee van je om aan een fopspeen te denken!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, de foto van Liene, dat vond mijn zoon vroeger ook geweldig, hij hielp de buurvrouw dan :-)
    Je krokodil is fantastisch goed gelukt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn day je krokodil af is, hij is mooi geworden. Leuke foto van Liene, veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Liene toch, wat een leuke foto! :-)
    Deze krokodil heeft wel een hoog knuffelgehalte hoor! Misschien is met zo'n lieverd een fopspeen niet eens meer nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat je zo aan het haken bent. Ze zijn ook heel leuk.
    Wat is Liene al groot als je ze zo bezig ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je krokodil is heel mooi! Hij is zo echt om te zien...
    Ik hoop maar dat je haken net zo leuk gaat vinden als breien, want dit gaat je nu toch beter af.
    Liene wordt een grote meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is je krokodil mooi!!! en supergezellig een hulpje erbij. Veel plezier samen. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen