dinsdag 26 juli 2016

Dinsdag poppendag

De weken vliegen voorbij, maar deze week kwam hier ook een rare snuiter voorbijgevlogen!!

Wie of wat zou dat wel zijn hoor ik jullie denken, nou, raad maar eens even.


Herkennen jullie dit hoofd?
Nee?  Kijk dan hieronder naar het vervolg.


Dit is het lijf al, ja, alweer een minilappenpop van "a la sascha" en


hier zijn alle onderdelen klaar, het is dus de pinguin!!!!!


Aan zijn arm (of vin) maakte ik een lusje voor een fopspeen.

We brachten ook even een bezoekje aan Planckendael, tenminste een stukje ervan,
want alles kan Jos op 1 dag niet meer doen, ik trouwens ook niet, het is groot daar, het is trouwens een dierentuin voor wie het niet kent.


Het meest was ze onder de indruk van de olifanten, ze zijn GROOT en DIK zegt ze telkens opnieuw.


Dit was voor haar echt de max, ze was er bijna niet weg te krijgen.


Ook de neushoorns vond ze geweldig, zeker met de baby erbij en


ook de giraf viel echt wel in de smaak.


Dat ze plezier had zie je zo wel op de foto denk ik, het was een topdag voor iedereen!


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Mariam,
- Nienke,
Poppemie 
Ria

En dan mag ik met trots vertellen dat we weer een nieuwkomer hebben bij de poppendag, ze heet Rozemarijn, ze gaat een pop "rebornen", meer uitleg hierover op haar blog:

ga dus zeker eens kijken bij haar en leer alles hierover.

WELKOM!

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

TOT VOLGENDE WEEK!

11 opmerkingen:

  1. Mevrouw Pinguin is prachtig! Leuk zijn die lappenpoppen van Sascha..., ik heb ze nog niet gemaakt, maar het begint wel te kriebelen hoor...
    Wat een genietfoto van Liene, maar ook de andere plaatjes die je schoot van de dierentuin zijn leuk!
    En nu ga ik even bij Rozemarijn kijken, leuk weer een nieuwkomer...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige pinguin en wat is Iene al weer groot leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig lappenpopje!!! en een geweldig dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, je lappenpopje!
    En geweldig dat we mee mogen genieten van jullie dagje (halve) dierentuin!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes, die pinguin en Lien !
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pinguin met een hoog knuffelgehalte! Mooi gedaan!
    Gezellig zo samen naar de dierentuin. Lienen is wel een echte pretletter :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke pinguin, volgens mij was het een dag met een goude randje, fijn voor jullie :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het goed geraden. Bij de eerste foto dacht ik gelijk aan een pinguin. Een leukerd hoor.
    Ook de andere dieren zijn mooi gespot.
    En voor Liene natuurlijk erg leuk al die grote beesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje die pinquin. Is ie voor het schattige meisje op de laatste foto? Altijd weer leuk in de dierentuin. Heb er in mijn leven al heel wat bezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk gedaan, zeg, die pinguin. Heb je die ook gezien in de dierentuin? Of kwam je niet verder dan de olifanten? Liene heeft genoten, dat kun je zeker zien. Hoop dat Jos zijn energie nog eens terugkrijgt.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattige pinguin is ie. Heb hem ook al van de haakpen laten rollen.
    Prachtige foto's van de dierentuin. Is elke keer genieten geblazen, keer op keer.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen