maandag 8 april 2013

Laatste dag give away

Vandaag is het de laatste dag om in te schrijven voor de give away!
Dus maak je snel lid en schrijf je in zou ik zeggen als je nog kans wil maken op 1 van de 2 setjes.
 
Dit weekend heb ik toch nog wat vorderingen gemaakt.
Aan de sokken van mijn man heb ik nog een beetje gebreid.
 
 
 
Zover staan ze (je ziet de tekening op foto niet goed omdat het donkere wol is) en hieronder is het model dat ze moeten worden :)

 
Misschien maak ik ze nog eens opnieuw in lichtere wol om de steken beter te kunnen zien.
 
Dan heb ik nog een nieuw boekje gekocht in boekenvoordeel.
 
 
Alleen al het kussen vooraan was genoeg om me te overtuigen :)

 
Ook deze 2 staan er in en nog veeeeeel meer, superleuke kussens!

 
En last but not least zijn de uggs afgeraakt voor mijn pop, dus nu heb ik geen excuses meer om aan een pop te beginnen zeker?  Oh ja, het tweede huisslofje voor leen is nog niet af, maar deze week begin ik er beslist mee, jullie lezen het wel.
Bewonder de uggs maar en jullie zullen jaloers zijn en ook zo'n schoenen willen durf ik wedden!
 
 
Zijaanzicht (ja versierd met een blommetje)

 
Vooraanzicht (zonder voeten erin blijven ze slecht staan)
 
Vandaag toch wat huishoudelijk werk doen en hopelijk nog wat handwerk....
 
 


4 opmerkingen:

  1. Heerlijk he om zo bezig te zijn!
    fijn dat het allemaal weer lukt zo te zien!
    Breien is ook zeker net zo leuk dan haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ons Rita is duidelijk aan de beterhand. Daar zijn we blij mee. Ja en dat blommeke op de uggs, goe gevonden en mooi ook. En nu de pop nog...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi patroon voor de sokken !
    Groetjes MArgriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi patroon voor de sokken! Het is zeker de moeite waard dit patroon ook op lichte wol te breien.

    BeantwoordenVerwijderen