maandag 29 april 2013

Give away gewonnen! Joepie!!

Ja, jullie lezen het goed, ik ben weer in de prijzen gevallen, soms zijn mensen gewoon voor het geluk geboren en ik hoor daar vandaag bij!
 
Bij Miss Creatuurtje heb ik de give away gewonnen en wat heb ik gewonnen?
 
 
Deze leuke zelfgehaakte met liefde gemaakte knuffel Streepy!
Is hij geen schatje?  Ik mag hem adopteren en verzorgen, wat ik dan ook plechtig beloof om te doen!
 
Lees HIER het hele verhaal errond en waarom ik hem won!
 
Bedankt Trui, Streepy is welkom en zal goed verzorgd worden, er staat al een mandje klaar voor hem :)
 


11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, hij is echt super. WAt zal hij bij jou een prachtig plekje krijgen. LIefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik las het al bij Trui; gefeliciteerd! Ik weet zeker dat hij flink vertroeteld gaat worden bij jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je gefeliciteerd
    groetjs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd.. tis een pracht van een hond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leukerd met zijn gestreepte lijfje.
    Veel plezier ermee. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het al op Trui haar blog! Proficiat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je nieuwe aanwinst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo blij bent, Streepy zit al te popelen om af te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verdorie,eh, die hond had zo goed bij mijn blog gepast:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/


    Veel plezier ermee, ik kan iedereen een dachshund aanbevelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Rita je hebt een mooie knuffel gewonnen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk leuk leuk!
    Ik ben stiekem een beetje jaloers.
    Vertroetel hem maar lekker. En geef hem maar een dikke pakkerd van mij.

    Liefs,Inez

    BeantwoordenVerwijderen