maandag 3 december 2012

Weer wat afgewerkt !

 
In het weekend op pad geweest met mijn zus en dit is het resultaat:
 een letterbak (niet echt wat ik zoek voor de SAL bij de borduurvrouw, maar tot ik een betere heb wordt het deze en anders gebruik ik hem voor iets anders).  We vonden hem bij de kringloop voor 1,5 euro, zoiets laat je toch niet staan!
 
 
Er mankeert 1 plankje, maar dat gaat mijn geweldige man repareren heeft hij beloofd!
 
Dan deze 2 poezen afgewerkt voor Maren en Mimi alweer.
José had ze gebreid en ik heb ze afgewerkt, weer 2 bij de teller!

 
Dan nog een konijntje dat ik nog gemaakt heb voor hetzelfde doel,
dus nog eentje erbij!


 
Dan heb ik dit materiaal gekocht, maar waarvoor?  Dat blijft nog een verrassing!

 
Tot slot kon ik deze leukerd echt niet laten staan in de winkel, hij past geweldig goed bij mijn kabouter, niet?  Hij is van dezelfde familie met zijn neusje (hihi).



3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je kabouters met baard en kraaloogjes gaat maken :-)
    Die letterbak is helemaal goed, leuk voor minigurumi (=heel kleine amigurumi's) XD
    Het goede doel heeft wel een goede leverancier aan jou zeg! Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rita,
    dat ge ne schat zijt, samen met uw hulpkerstvrouwen heb ik u nog niet gezegd denk ik....
    Jullie zijn schatten. Ik kan nu ook nog een eindsprint inzetten. Ik heb nog plannen voor nog knikkerzakjes en potloodrollen
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kei lieve kabouter. En doet hij klusjes in huis of zit hij daar gewoon mooi te zijn ;-)
    IK denk dat je met het pakketje engeltjes gaat maken? Juist???
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen