zaterdag 8 december 2012

SNEEUW

Gisteren heb ik foto's genomen van het park dat rond het ziekenhuis ligt waar ik werk en waar de patiënten in de zomer kunnen wandelen.  Er is ook een vijver en een kasteel.  Kijk en geniet...
 


 
Met z'n omgeving ga je toch elke dag met plezier werken!
 
Dit zijn Gerda (links) en Kristien (rechts) de 2 collega's die ook meehielpen voor het goede doel.  Vooral Kristien heeft heel veel gemaakt :)
Kijk goed; Gerda is kerstballen aan het breien!
 
In de winter zitten we 's middags samen in de bib wat te breien of te knutselen.
's Zomers doen we dit buiten op de banken in het park.

 
Tenslotte: de stand van de handschoenen, een halve boord af!



5 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes!
    Het lijkt wel of alles door die witte deken mooi wordt trouwens ;-)
    Heerlijk zo samen creatief bezig zijn.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha werk jij daar!!! Vroeger toen ik kind was gingen wij daar schaatsen op de vijvers als die toegevrozen waren en het ijs sterk genoeg was... Ten minste als het is waar ik denk dat het is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, Rita! Vandaag was ik naar Zeist en daar was het ook al zo mooi. Bij ons ligt er een stuk minder sneeuw.
    Ik volg trouwens maar één cursus, hoor. Meer zou ik niet kunnen behappen, haha. Naast drie dagen werken blijft er voor mijn gevoel toch altijd al te weinig tijd over om te freubelen. En de droom is helaas niet uitgekomen en heeft ook geen vervolg gekregen. Dus moet ook ik het nog steeds met 24 uur in een etmaal doen. Dus helaas, Rita, ik kan je niet aan meer uren helpen, hihi.
    Wat een mooie wol heb je voor de handschoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rita,
    Wat zijn foto's van de sneeuw toch altijd zo moooi hé.
    Ik hou alleen niet zo van sneeuw, is zo slecht voor de spieren en gewrichten. Heb dan veel meer zeer...
    Spannend of de wantjes op tijd afraken.
    Leuk dat je met je collega's samen gezellig kan handwerken.
    Geniet nog van het weekend.
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige omgeving om te werken en super dat je samen met collega's over de middag wat kan handwerken. Zo gaat een mens dubbelgraag naar zijn werk denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen