zaterdag 29 december 2012

Tekening af en......

Omdat we weer even met vakantie zijn, heeft mijn man tijd gemaakt om zijn tekening af te werken en kijk wat het geworden is!
 
 
Een hert, supermooi vindt je niet?  Hij heeft toch wel echt talent!
 
Dit zijn nog 2 tekeningen die hij ooit maakte.
 
 
Uren werk zitten hierin!

 
Daar mag ik toch fier op zijn?

Aan mijn letterbakproject nog wat verder gedaan... met zo'n weer kan je toch niet veel buiten komen, dus doe ik maar veel handwerk.

 
De eerste kous van het tweede paar voor mijn man, ja alweer grijs, maar een andere steek.

 
De tweede handschoen is tot aan de duim.

 
Vermits deel 8 deze week toch verscheen en ik hier geen printer heb, zal ik moeten borduren vanaf de tekening op mijn computerscherm, geen lachertje moet ik zeggen, maar ik heb toch al een stukje!

 
En gisteren heb ik dit meegebracht bij boekenvoordeel, dit kon ik echt niet laten liggen.

 
Misschien nog een tip voor sommigen onder jullie?  Echt iets voor Daniëlle !
Ik moest meteen aan haar denken toen ik dit boek in handen kreeg :)
Nu zal het handwerken op een lager pitje gaan de volgende dagen, mijn oudste zoon en zijn vriendin komen vandaag en dan gaan we uitstapjes maken als het weer het toelaat...
Ze blijven tot dinsdag en vieren nieuwjaar samen met ons.
 
 


4 opmerkingen:

  1. Prachtige tekeningen! Daar mag je zeker trots op zijn! (en je man ook ;-) )
    Je bent weer lekker bezig en hoeft je voorlopig ook niet te vervelen. Veel plezier met je zoon en zijn vriendin. Goed uiteinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou rita die man van jou kan meer dan eten super mooi gemaakt trots zijn op zo,n man gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he he de tekeningen van je man zijn prachtig en met je handwerken ga je goed vooruit

    BeantwoordenVerwijderen