dinsdag 16 november 2021

Nog wat nieuws

 Aan poppendag wordt helaas niet veel meer gewerkt, misschien opnieuw tegen de feestdagen als ik hier of daar nog een beetje tijd vind.


Het is niet omdat ik niet blog dat er hier niet gehandwerkt wordt, integendeel.

Door de coronaperikelen, die er voor iedereen nog zijn, verlaat ik niet meer het huis dan moet.  Ik ga enkel weg voor boodschappen of noodzakelijke verplaatsingen zoals mijn wekelijkse kinebeurt of liene ophalen aan school.



Dit pakketje in kruissteek had ik gekocht, samen met een ander op een kleine beurs hier in de buurt,


dit was het begin 


en ondertussen is het afgewerkt.  Nu nog inkaderen.

Verder heb ik met een "zauberball" van Schoppel een snelle colsjaal gebreid voor mezelf,


die ik binnen ook kan dragen.  Ondertussen is hij ook af.


Van de bestelde 10 zeepzakjes heb ik er ondertussen al 7 klaar en nr 8 staat op de naalden.
Ze moeten nog bij de mama van mijn vriendin geraken die ze met Nieuwjaar cadeau wil doen.

Momenteel test ik terug een paar sokken voor "twinset and purl" uit, daarover later meer.



9 opmerkingen:

  1. Geen probleem toch?? doe wat je zelf graag wilt. En dat het oppassen is is hier ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoeg te doen! Veel moois laat je weer zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het 'voordeel' van deze thuisblijftijd is dat we meer tijd hebben voor handwerken.
    Wat een lief poezenborduurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat je zoveel hobby's hebt. Dan is thuis blijven geen straf.
    Leuk die zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat ben je lekker druk. Doen wat voor jezelf goed voelt. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ZO jij bent lekker bezig, leuk! En sterkte met thuisblijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je zulke fijne hobby's hebt zodat je als je binnen blijft je toch kunt vermaken :)
    Groetjes en pas goed op jezelf, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen