dinsdag 20 april 2021

Dinsdag poppendag

Floeps en de week is alweer voorbij gevlogen!

Eigenlijk goed, want dat wil zeggen dat ik me niet verveel, nee integendeel, meestal heb ik tijd tekort om alle dingen die ik graag of wil doen te doen.


Poppendag dus vandaag en ik heb zowaar vorderingen gemaakt, alhoewel Gijs nog niet af is.

Zo snel gaat het niet omdat ik ook nog aan vele andere projecten werk.


Dit was de laatste stand vorige week,


het been werd afgebreid, wel lange benen hoor!


Het begin van de linker hiel en voet,


en kijk, hij kan al op 1 been staan!!!
Zoals je kan zien is hij helemaal niet groot, ik brei op naaldjes 1,5 met dunne draad.


Het tweede been is opgestart, dat krijg ik wel klaar tegen volgende week, de rest???
Dat valt af te wachten.


Ik ga nu kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria 

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


 

4 opmerkingen:

  1. Gijs heeft vast wel geduld hoor, had hij maar niet van die lange benen moeten hebben...
    Fijn dat je zo geniet van het handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elk stukje is er weer 1 en het is goed opletten met deze patronen een foutje kun je je niet veroorloven. Knap dat je dat op zulke dunne naaldjes doet. Dat wil ik ook nog eens doen maar ik heb dan geen idee wat voor garen je moet gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat komt uiteindelijk helemaal goed! We wachten ook geduldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo vordert hij toch steeds weer een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen