zaterdag 14 december 2019

Eindelijk

Eindelijk vind ik nog eens tijd om te bloggen!

Het is hier druk de laatste weken, halloweenversiering opruimen en kerstversiering uithalen en plaatsen.

Maar ik heb het mooi versierd zei Liene, dat is dus een compliment!

Verder ben ik volop lopende projecten aan het afwerken en ik wil er graag zoveel mogelijk afwerken voor het jaareinde.  Bovendien komen er dan tussenin nog wat ideetjes of inspiratie de kop opsteken en ja, dan kan ik het ook niet helpen, maar dan ben ik weer aan het opzoeken of uittesten.

Gelukkig heb ik nog een project kunnen afwerken ondertussen, een sjaal waarvoor ik een garenpakket met patroon van Isager had gekocht.  Reeds een hele tijd terug was ik er al mee gestart, maar nu wou ik hem echt af hebben, alleen was ik er nog niet uit of ik nu een gewone rechte sjaal wou of toch een colsjaal.
Uiteindelijk is de beslissing gevallen op de beurs in Gent, waar ik hem bij de stand van 't Wolwinkeltje uit Leuven zag liggen en daar was hij verwerkt tot colsjaal.


Dit is em geworden, helemaal handgebreid en lekker warm en comfortabel om dragen,


kijk, ik ben er heel tevreden mee.

Er blijft nog een heel beetje wol over, daar ga ik bijpassende mittens mee breien en als dan de wol nog niet op is, weet ik nog niet waarvoor ik hem ga gebruiken.
Maar ideetjes zijn altijd welkom!!!

Verder wil ik jullie een sneak peak laten zien van een verrassing.


Dit is het begin ervan en de rest volgt deze week want ik deel pas morgen alles uit en er zijn er die meelezen die ook wat krijgen.
We zijn namelijk met 7 breisters uitgenodigd morgen bij An van atelier rosan, gewoon samen wat chillen, kletsen en ze gaat een workshop geven waarvoor we "huiswerk" moesten maken.
Natuurlijk ben ik heel benieuwd!



6 opmerkingen:

  1. Prachtige colsjaal! Heel veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een hele mooie colsjaal geworden, hij staat je goed, ik draag ook graag een colsjaal als ik ga winkelen als je je dan eens moet bukken hangen die flappen niet in de weg, en 't is lekker warm, een haarband kan je ook nog maken van een restje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sjaal en ik hoop dat het gezellig was.

    BeantwoordenVerwijderen