vrijdag 20 mei 2016

Give away post

Vandaag kreeg ik een leuk pakketje toe met de post, ik wist uiteraard dat het op komst was want ik had de give away gewonnen bij Anita.

Kijk en geniet mee!


Dit was dus duidelijk aan mij gericht :-) en


deze prachtige keycord zat erin in hagelwit, met een leuk kaartje eraan


van "juffrouw ooievaar".

DANKJEWEL ANITA !

Ondertussen haakte ik toch nog 1 sleutelhanger.


voor- en achterkant, fuchsia met lichtgrijs.



Afbeeldingsresultaat voor prettig weekend

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi pakeetje heb je mogen ontvangen, veel plezier ermee! Super dat het hartje haken gelukt is, dat betekent toch een klein stapje vooruit :-) Het is heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de envelop goed is aangekomen, veel,plezier van je keycord :) Fijn dat je weer wat kunt handwerken :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt leuk! Misschien ook nog wel handig voor andere doeleinden...
    Wat heb je het hartje netjes gehaakt, Rita. En dan met zo'n verbonden hand!

    BeantwoordenVerwijderen