zaterdag 13 februari 2016

Hele leuke aankopen

Vorige week nam 2 collega's me mee naar de uitverkoop van een wol- en handwerkwinkel.

Altijd leuk natuurlijk, maar vooral interessant, op alles was 30% korting, dus de moeite.

Met lege handen thuiskomen is dan ook uitgesloten, zeker voor mij, ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar zo'n kansen laat ik niet voorbijgaan.

Nu dus maar snel jullie nieuwsgierigheid bevredigen.
Dit bracht ik mee.


3 leuke stofjes om nog slabben mee te maken of iets anders voor een babycadeautje want ik heb niet veel meer in voorraad liggen.


2 pakjes naaldpuntbeschermers.


dit schattig bolletje wol met een leeuwenkopje, wat een muts moet worden zoals hieronder


op het bandje op de foto staat, het was de laatste bol, dus het hoofje bovenaan kon ik niet meer kiezen, er waren blijkbaar meerdere diertjes om uit te kiezen.


Dan deze bol sokkenwol, de kleur komt niet goed tot zijn recht, hierboven met en hieronder


zonder flits een foto.


Tot slot bracht ik deze 4 strengen mooie superzachte wol mee om een sjaal mee te breien, ja, alweer een sjaal, ik heb zeker al voor 8 sjaals wol liggen denk ik, maar mettertijd zullen die wel allemaal gebreid worden, alleen wat tijd en geduld en misschien een extra paar handen....

Nog even een deken-update


De volgende blok in wording, we gaan rustig door.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten