zaterdag 19 december 2015

HELP

Verschillende onder mijn vaste volgers hadden het meteen gemerkt en sommigen hebben me privé een mail gestuurd om me erop te wijzen.
Sinds een tweetal weken is mijn blog plots overgenomen door google plus, zonder dat ik iets veranderd heb aan de instellingen, toch zeker niet dat ik weet.
Het grote probleem is dat de mensen enkel nog een reactie kunnen plaatsen als ze een google-account hebben en niet iedereen heeft dat of wil dat.
Dus, ofwel blijven die volgers weg, ofwel sturen ze een reactie via privé-mail.

Toen ik probeerde om de instellingen te wijzigen, kwam er een bericht dat ik alle vorige reacties zou verliezen als ik dit deed en misschien nog wel meer.
Nu, dat is al een stap die je moet overwegen voor je hem zet, dus voorlopig blijft alles nog zoals het is, maar ik merk dat ik met de blog niet meer alles kan doen zoals voordien en ook dat zint me helemaal niet.

Nu is mijn vraag: heeft iemand van jullie dit ook al voorgehad?

En wat hebben jullie toen gedaan?

Heeft er iemand een oplossing?

Dat de reacties weg zijn, vind ik op zich nog niet zo erg, je hebt ze toch allemaal gelezen en ik lees ze eigenlijk niet meer opnieuw of zelden.
Maar als het risico bestaat dat je meer kwijtraakt dan dat alleen is al een ander probleem.

Laten jullie iets weten op de blog of op mijn mailadres dat aan de zijkant staat vermeld.



Hopelijk komt hier een oplossing voor, je kan toch moeilijk hiervoor een nieuwe blog starten met alle gevolgen vandien en waar of bij wie dan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten