zaterdag 26 december 2015

Fijne feestdagen en unicatvorderingen

Het blijft een cliché maar ook wij willen aan alle bloggers en volgers, familie en vrienden fijne feestdagen toewensen en geluk, gezondheid en veel liefde in 2016! En nog vele jaren!



Voor het jaareinde zal er nog wel een blogje volgen, want denk maar niet dat de breipennen hier stilvallen deze dagen, zeer zeker niet, dat zou trouwens een slecht begin worden van het nieuwe jaar.

Lily bracht alweer nieuwe ideetjes aan ondertussen, zelf vond ik weer hopen inspiratie op facebook, de blogs en pinterest en toch zullen we helaas weer keuzes moeten maken vrees ik.

Toch blijf ik de hoop koesteren dat er bij elk bolletje wol in de toekomst een bolletje tijd zal worden toegevoegd, kwestie van toch alles te maken wat we zouden willen.

Dan nu nog even een kijkje op de unicatsjaal die wel vordert, maar oh zo traag, maar wat wil je met 450 steken op je naald?


Zo was hij de laatste keer,


ondertussen ben ik al overgeschakeld op 2 draden geel en 2 draden lichtgroen


en begonnen met de sierrand (misschien zie je het nog niet heel goed, het zijn nog maar een paar rijen) die nog een hele brede rand wordt want de sjaal moet stoppen helemaal in gele kleur, dus ik zal toch nog menige brei-uurtjes erin moeten stoppen vrees ik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten