zaterdag 10 januari 2015

Sokkennieuws

Heel veel nieuws valt er niet te melden.
De sokken voor Jos zijn afgeraakt, ben nu het paar van Leen aan het afmaken.
Voorlopig lukt het nog aardig om de onafgewerkte werkjes af te maken, maar of dit het hele jaar zal blijven duren, dat denk ik niet, maar zolang het duurt doen we door.


Alweer een paar warme voeten erbij.

Met de restjes wol van de sokken en de muts en sjaal van liene ga ik kleine sokjes breien want mijn voorraad babysokjes is op of misschien kan Liene ze wel dragen.

Daarna ga ik starten met de beloofde sokken voor Annechien.

Dit jaar ga ik ook een teller bijhouden van het aantal sokken dat ik maak per jaar om een idee te hebben hoeveel ik er eigenlijk wel maak want ik brei het hele jaar door sokken, een makkelijk en heel leuk werkje vind ik, superontspannend.

Verder ben ik nog bezig om de kerstspullen op te ruimen, dus iets minder tijd om te freubelen, want het moet tussenin gebeuren omdat Jos elke voormiddag al terug slaapt en dan kan je moeilijk beginnen te rommelen.
En natuurlijk werken we ook wat voor de poppendag volgende week, maar dat moet nog een verrassing blijven.



9 opmerkingen:

  1. Fijn om werkjes af te maken, dat geeft rust in het hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar de stand van je sokkenteller
    aan het eind van het jaar. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker warm, zo'n sokken, mijn man wil niet anders.. dus heb ik deze week in veurne een bolletje sokkenwol gekocht en zal ik dit eens proberen.. je sokken zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moeten toch echt zalig warme sokken zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om de sokken te gaan tellen, ik ben benieuwd waar je op uit komt eind van het jaar!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alweer zo mooi en ja dat worden er wel veel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een sokkenteller, helemaal te gek! En met kleine sokjes gaat het lekker snel. Ik vind die altijd erg leuk om te breien...
    Fijne zondag, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee, om dat eens te tellen. Ik ben wel benieuwd.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allee Jos zal goed warm zijn voeten hebben groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen