zondag 2 november 2014

Kraamcadeautjes

Vandaag heb ik me wat aan de naaimachine gezet terwijl hubbie aan het tekenen was.
De dochter van mijn nicht is onlangs bevallen van een zoon Stan.
Ik had haar gebeld en beloofd om een paar cadeautjes op te sturen en ik ging een borduurtje maken met een deel van het geboortekaartje erin.
De cadeautjes zijn dus klaar nu, het borduurtje nog niet helemaal.

Een vosje heb ik gemaakt, ooit gevonden op freubelweb en ook al voor Liene gemaakt en nogal eens als kraamcadeau.


Ook maakte ik nog een slab, altijd handig met baby's in huis.


Om mijn voorraad kraamcadeautjes weer wat aan te vullen heb ik nog 2 vosjes extra gemaakt.


En ook liggen er nog 2 slabben geknipt klaar om af te werken.

Dinsdag zal ik de blogs weer eens bekijken en een reactie schrijven want morgen zijn we de ganse dag in het ziekenhuis voor de eerste chemokuur van hubbie die tot dinsdagmorgen moet blijven.

Dit weekend heb ik ook nog deel 4 van mijn merklap in patroon gezet en deel 5 is ook bijna klaar.
Wat ik voor de rest nog gemaakt heb laat ik jullie de volgende dagen nog zien.






10 opmerkingen:

  1. Je hebt weer mooie dingen gemaakt!
    Sterkte morgen in het ziekenhuis voor je man en ook voor jou.
    Ik ben benieuwd wat je nog allemaal laat zien deze week.
    Groeten en veel liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve cadeautjes heb je weer gemaakt. Krijgen we straks (als het klaar is) misschien nog een foto van het geboortekaartjeborduurtje?
    Oh, morgen de eerste chemokuur, de eerste stap naar herstel met hopelijk zo min mogelijk bijwerkingen! Sterkte allebei!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productief dagje Rita. Heel veel succes morgen met de eerste chemokuur. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om weer eens wat te naaien voor de afwisseling.
    Voor vandaag en de komende tijd veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kraamcadeautjes heb je weer gemaakt.
    Veel sterkte voor vandaag en de volgende weken.
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig, al die kraamcadeautjes bij elkaar! Superleuk weer, Rita.
    Veel sterkte vandaag in het ziekenhuis. Hopelijk slaan de chemokuren aan.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog altijd ijverig..., maar je hebt weer een leuke voorraad cadeautjes! En dit is toch veel leuker dan een presentje uit de winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop van harte dat de behandelingen aanslaan en dat er niet veel bijwerkingen mee gaan spelen. Nogmaals sterkte allebei.
    Je zit in ieder geval niet stil ;-)

    BeantwoordenVerwijderen