zaterdag 18 januari 2014

Nog wat gemaakt

De afgelopen dagen heb ik toch nog wat gemaakt.
Bij het opruimen vond ik dit onafgewerkt projectje, een sjaal voor mijn beer.
 
 
Niet zo'n groot project en dus snel afgewerkt.

 
Hier kan er weer eentje tegen moest de winter toch nog komen.
 
Maandag ga ik op kraambezoek en heb ik nog wat cadeautjes gemaakt.
 
 
Dit slabbetje van spongebob gaat mee, samen met een speenkoord en sokjes (die ik al eerder maakte).
Ook ben ik nog een knuffeltje aan het haken, maar of het tijdig afgeraakt blijft nog de vraag.

 
Deze slab gaat de voorraadkast met cadeautjes in.

 
Mag ik jullie voorstellen aan Bettie Big?
Deze dame staat in mijn nieuwe lappenpoppenboek en ga ik als eerste hieruit maken.
De stofjes zijn al uitgezocht, een goed begin.
Wordt vervolgd.
 
 


11 opmerkingen:

  1. leuke slabbetjes!! en je beer zit er weer warmpjes bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties op een rijtje bij je! Leuk dat varkentje, ik ben benieuwd naar de stofjes die je er voor hebt uitgekozen.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een beer, en dan zo'n mooie rode sjaal...
    Je blijft ook lekker bezig hè...

    Fijne zondag, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik lees het woord lappenpoppenboek en het kriebelt al.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, allemaal leuk, leuk, leuk! En ik ben heel benieuwd naar Bettie Big!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt heb je toch allemaal weer leuks gemaakt. Je kraamcadeautjes zijn ook schattig en komen vast heel erg goed van pas. groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer behoorlijk bezig geweest; stil zitten is aan jou niet besteed hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kraamcadeautjes.
    Beer zit er heerlijk warmpjes bij, nu nog een echte winter.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet dat de beer gewoon geniet van zijn nieuwe sjaal. Wat heb je weer mooie cadeautjes gemaakt. Nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig hoe je eerste stoffe knuffel er gaat uitzien.
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke dingen heb je gemaakt. Beer is blij met z'n sjaal zo te zien en baby is vast ook heel blij met slab!
    Ben benieuwd naar de knuffels uit je lappenpoppenboek, lijkt me leuk!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig biggetje, benieuwd naar jou exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen