dinsdag 2 juli 2013

GEEN poppendag op de blogs

Gedurende de vakantiemaanden zal het niet elke dinsdag poppendag zijn omdat iedereen om beurt wel eens vakantie neemt of het zeker wat rustiger aan wil doen, wat begrijpelijk is :)
Daniëlle doet vandaag niet mee, Akkelien misschien ook niet en of er bij Wieke poppen passeren in de "handmade by" valt nog af te wachten.
 
Maar dat wil niet zeggen dat er niet gehandwerkt wordt!
 
Mijn babysokje is afgewerkt en het 2e staat op de pennen.
Vooraanzicht
 
 
Bovenaanzicht

 
En ja, ik ben opnieuw een Hippie begonnen, kon het niet laten, want ik wil zelf ook wel zo'n hippe meid of kerel in huis.
 
Been 1 is af.

 
Het tempo ligt wat lager omdat er ook veel ander werk is nu zoals in de tuin werken, maar ik kan mijn dag toch niet laten voorbijgaan zonder eventjes te hobbyen :) want dan ben ik ongelukkig.
Vandaag wat in de tuin werken, ik ga foto's maken van mijn groentjes, ze staan er heel goed bij, maar ik ga eerst het onkruid verwijderen...
 


10 opmerkingen:

  1. Wauw mooi hoor die schoentjes, en leuk........ een hippie
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik heb dat dus ook elke dag nodig hé, zo een beetje haken of breien, een echte verslaving is me dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig, Rita!
    Ik vond het ook heel leuk dat je wat meer van jullie huis aan zee liet zien. Prachtig, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dit babysokje is al mooi afgewerkt !Het zal dus een mooi paar worden.
    En je 1 been is ook al af ;)
    Seg Rita onkruid wieden, is ook een ontspanning hé.
    Ik zie dat mn vorig bericht weg is ?? Maar eergisteren was mn hele blog ineen foetsie.. die bestond opeens niet meer. Dat was ff schrikken en dacht.. oeps ik ben alles kwijt !
    Maar gelukkig na een paar handelingen en hulp van blogger en dochter kwam die terug tevoorschijn :) Raar hoor ..
    Nog een zalige dag in jouw tuin .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, ik wist het hé. Een nieuwe hippie. Ik had het wel gedacht dat je niet zonder hippie in huis kon. Ze zijn veel te schattig hé. Juist zoals die babysokjes. Die hebben ook al zo een hoog schattig gehalte. Geniet van het zonnetje en de tuin.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk moet je wel doorgaan met je hobby! Vakantie of niet...Veel plezier met het breien van de hippie.En deze sokjes vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige sokjes, daar is straks een babymoeder heel blij mee! En dan ook nog aan een hippie begonnen en aan het werk in de tuin, druk hé in de zomerperiode maar ook heel fijn...
    Geen haast met alles (!) hoor.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha, ik had het goed geraden, net als wel meer mensen; was ook niet zo moeilijk dit keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk het slofje en het kleine beentje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die sokjes heb ik ook al eens gemaakt. Ik vond het nog lastig om ze netjes in elkaar te zetten.
    En ja, de tuin, die roept hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen