woensdag 31 juli 2013

Alweer een vruchtbare dag!

Vandaag zijn hubbie en ik naar Middelkerke geweest.
Ja, er was weer een rommelmarkt, wat had je gedacht!
 
En natuurlijk heb ik weer leuke aankopen gedaan.
 
 
Deze set bestaande uit tafel, 2 stoeltjes, 2 kastjes en 1 bankje voor 5 euro!

 
Een knot "krimpvrije" wol (staat op het bandje) voor 2 euro

 
Deze grote doos helemaal gevuld met wat je hieronder ziet voor deze prijs!


 
Een botervlootje vol knopen voor 1 euro

 
En dit is het dingetje wat ik niet tijdig afkreeg voor Daniëlle :)

 
Het is nu klaar en we zullen het binnenkort persoonlijk gaan afleveren zoals beloofd.

 
Om af te sluiten hebben we nog een wandeling gemaakt op de dijk langs de zee.

 
Heerlijk uitwaaien en genieten van het uitzicht :)
 


12 opmerkingen:

  1. Oh, je kunt helemaal los gaan op de meubeltjes! (hippies houden tenslotte erg van bloemetjes en zien die liefst overal op ;-) ) Hartstikke leuk!
    Ik ben benieuwd wat je met al die knopen gaat doen; je komt in ieder geval voorlopig niet te kort (al zal je net zien dat je juist de knopen nodig hebt die er niet in zitten :-p )
    De hoes is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo ik kan nu al zien wat ik ga krijgen. Mercie hoor lieveke xxx. Ben toch een beetje jaloers op uwe prachtige rieten salon. Past ze voor Lily of eerder voor de hippie? Tof hé zo op schatten jacht te gaan. Amuseer u nog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is een leuk setje daar kunnen je poppen lekker gezellig samen zijn. En heerlijk even uitwaaien langs het strand
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai ge hebt weer leuke dingen gevonden op de rommelmarkt!!! en zoveel knopen!!
    Zalig! die wandeling aan zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen heb je weer gescoord !!
    Ik heb gister ook iets leuks gevonden ga ik vandaag op mijn blog zetten.
    En wil ik ook nog weten wat je met die knopen gaat doen :) Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat geweldig je hebt nu een heel meubelset voor je poppen , en die knopen zijn ook nooit weg.
    Oh en Daniëlle zal wel heel blij zijn met die gebreide hoes.....
    groetjes...........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tjeeminee..... wat hebben jullie daar leuke rommelmarkten zeg.
    Ik ben al zo lang op zoek naar een kledingkastje voor mijn poppen.. maar hier vind je dat echt niet helaas....
    Geniet van je leuke vondsten meid! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al weer zoveel moois gescoord! Nog even en dan zul je misschien moeten verhuizen om de boel op te slaan? ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop mooie spullen! En wat veel knopen!!!!!
    En bovenal: wat heerlijk, die strandwandeling!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd weer een verrassing wat je zult aantreffen op een rommelmarkt. Dit ziet er leuk uit!
    Heerlijk zon'n strandwandeling.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De meubeltjes voor de poppen zijn heel mooi,je hebt nog een goeie slag geslagen op de rommelmarkt Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een perfecte dag met fijne aankopen, super!

    BeantwoordenVerwijderen