zaterdag 18 mei 2013

Rommelmarkt !

Het was alweer rommelmarkt vandaag, dit keer in Beauvoorde, en wat heb ik daar gekocht?
Je raadt het nooit, WOL !
Kwestie van genoeg kleurtjes in huis te hebben (haha) en om nog heeeel lang te kunnen breien :)
 
 
 
Geef toe, het zijn prachtige kleurtjes (mijn brainstormer werkt al volop sinds ik ze kocht) en ik heb ze 10 cent per stuk betaald, ongelooflijk niet?
 
Dan een ander hoofdstuk: LILY
 
Ze kon niet wachten voor haar fotoshoot en dus heb ik hier al een voorproefje gedaan om ze content te stellen, wat doet een moeder zoal?
 
We hadden een akkoordje gemaakt dat ze vandaag de nieuwe accessoires mocht showen die ik vorige dinsdag op het clubje kreeg van Arlette

 
Hier heeft ze zich op de bank genesteld, lekker in het zonnetje.

 
Even later moest ik al ingrijpen, want ze was al in de struiken gekropen!

 
Toen moest ze nog even luieren tussen de bloemetjes.
Ziet ze er niet schattig uit met haar nieuwe haarelastiekjes en bijpassende broche?
Bedankt Arlette, ze is er superblij mee!
 
Even stilletjes vertellen, hou de blog dinsdag in de gaten want dan is het arne en carlosdag zoals jullie weten en komt de echte fotoshoot met haar nieuwe outfit!
 
Morgen zijn er nog 2 rommelmarkten, hopelijk vind ik nog iets.
Dat laat ik dan wel zien en ik heb ook een kleerkastje en bedjes gevonden voor Lily en vriendjes (die in de maak zijn) maar dat is voor morgen....
 
Van harte welkom aan de nieuwe volgers!  Blij dat jullie mijn blog vonden en appreciëren.
 
 


10 opmerkingen:

  1. Ja die Lily is niet te stoppen hé, zo graag op de foto komen. Maar ze schittert weer met haar nieuwe spulletjes.
    Succes nog op de rommelmarkt. Ben toch wel een beetje jaloers se. Ik zal nog maar wa in de naaikamer verder werken....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lily is een beauty.., tja zo'n fotomodelletje gaat graag op de foto!
    Wat bof jij op rommelmarkten, zeg...
    Fijne dagen, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch leuk als je zoiets tegenkomt en dan lekker fantaseren wat het moet gaan worden.
    De pop is erg mooi geworden. Gezellig zo in de tuin.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rita , jouw Lilly is er me eentje hoor ! ;)
    Pop en kleertjes zijn héél mooi !!
    Ik heb net een wandeling door jouw blog gemaakt.
    De vilten beestjes van jouw buurvrouw zijn al zo'n beauty's !
    En wat kan jouw man ongelofelijk prachtig tekenen !!!
    Ik ga je volgen, tot later :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, wat een mooie Lily ♥♥♥
    Ik heb het boek nu een tijdje liggen en ook de breinaalden gloednieuw... maar ik vrees dat * Haakjuffie * zal blijven haken, want het breien gaat me niet goed af helaas. Ben dus zwaar jaloers op jou dat je dat kan... wilde ook zo'n pop ..♥♥♥♥♥♥

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou jaaaaaaaa wat een koopje zeg die wolletjes, logisch dat je ze mee nam! En Lily is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk al die rommelmarkten om spulletjes te snuffelen!
    Komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze ziet er geweldig uit!

    Wat ben je geslaagd zeg op de romelmarkt, mooie kleuren.

    Fijn weekeinde!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet dus niet naar die rommelmarkten komen, jij hebt de wol al weggekaapt hahaha :-) maar het is je van harte gegund! Ik kan me zo je brainstormer al voorstellen. Vandaag was het de eerste morgen dat we zouden kunnen gaan naar een rommelmarkt sinds tijden ... guess what ... we hebben te lang geslapen :-) Moest je nog tips hebben waar je nog naartoe gaat, laat niet na ze te geven hé, hopelijk lukt het dan gauw een keertje, ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n koopje mag je gewoon niet laten liggen ;) veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen