zondag 12 mei 2013

Moederdag!

Vandaag heb ik een mooie bloem gekregen van mijn jongens, maar ik plaats morgen pas een foto.
Reden: de batterijen van het foto-apparaat zijn aan het opladen :)

Dus hierbij een andere bloem voor alle moeders!

 
Dan eerst en vooral, welkom aan de nieuwe volgers, vooral aan Elizabeth (van Busy Bessy Creatief) die na lang zoeken toch eindelijk mijn blog gevonden heeft!  Altijd blij met nieuwe mensen erbij !
 
Dan nu even reclame maken voor een nieuwe blog.
Mijn buurvrouw, Marie-Jeanne (de dame die die mooie vilten poppetjes maakt die ik eerder al eens getoond heb) heeft ook een blog aangemaakt, haar zoon eigenlijk, en je vindt hem HIER.

Haar nieuwste creatie.


 
Ga dus zeker eens kijken en maak je lid :)
Welkom in blogland zou ik zeggen!
 
Vervolgens heeft nog iemand wat hulp gevraagd.  Deze blog bestaat al bijna een jaar, maar heeft het moeilijk om wat leden te ronselen, dus vroeg "haakjuffie" om eens te gaan kijken bij DEZE DAME om volger te worden en mee te doen aan de give away die momenteel bij haar loopt.
Allen doen dus !
 
 
Nog een klein piepje op mijn nieuwe Arne en Carlos project dat ik begonnen ben.
 
Dit is al klaar.
 
 
En dit hoort erbij, maar nog niet helemaal af.

 
Heeft er iemand al een idee?
 
Dinsdag wordt de sluier opgelicht want dan is het weer Arne en Carlosdag!
Nog even geduld dus!
 
 


3 opmerkingen:

  1. Hahaaa, ik weet het, maar ik zal mijn mond houden. Dat wordt spannend voor dinsdag.
    Leuk dat de buurvrouw ook een blog heeft, ben al lid...goed hé en bij de andere dame ook.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, lekker duidelijk weer, Rita...*zucht*.
    Ik wacht wel weer braaf af tot dinsdag :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsjaaa. Ik dacht de wolmuis... Maar dat gaat 'm geloof ik niet worden.
    Geen idee dus.....

    BeantwoordenVerwijderen